خانهاخبار
عبور دیزنی پلاس از 50 میلیون کاربر

عبور دیزنی پلاس از 50 میلیون کاربر

دیزنی پلاس در ماه نوامبر 2019 آغاز به کار کرد و تنها در پنج ماه، این پلتفرم استریمینگ، موفق به جمع آوری 50 میلیون مشترک شده است.
۱۳۹۹/۱/۲۱

طبق گفته دیزنی، هم اکنون این پلتفرم استریمینگ در دهها کشور و بازار از جمله هند در دسترس است، هند به تنهایی دارای 8 میلیون کاربر است که هر روز نیز به تعداد آنها اضافه می‌شود.

image


این سرویس نخست به اروپای غربی گسترش یافت و سپس ماه گذشته دیزنی پلاس با همکاری سرویس پخش محلی محبوب Hotstar، بازار هند را نیز در دست گرفت.

با این حال، هشت میلیون کاربر هندی هزینه برابری با همان میزان افراد در بازار های دیگر پرداخت نمی‌کنند، زیرا اشتراک سالانه در هند بیش از 20 دلار برای بالاترین سرویس نیست.

برای مقایسه، کاربران در اروپا باید 60 یورو (حدود 65 دلار) هزینه کنند، در حالی که مشترکان آمریکایی باید سالانه 70 دلار بپردازند.

آرشیو دیزنی پلاس شامل تعداد زیادی فیلم از دیزنی، پیکسار، مارول و حتی سری فیلم های جنگ ستارگان است. همچنین بیش از 30 فصل سریال مشهور The Simpsons وجود دارد، اگرچه در بعضی از بازارها شامل محدودیت های خاصی می‌شود.

طبق گفته کوین مایر، رئیس بخش کاربران بین‌المللی والت دیزنی، گسترش خدمات دیزنی در سال 2020 ادامه خواهد یافت و دیزنی پلاس در دسترس بیشتر کشورهای اروپای غربی ، ژاپن و آمریکای لاتین قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)