خانهاخبار
دیجی‌تایمز: محدودیت‌های مسافرتی اپل موجب تاخیر آیفون 12 می‌شود

دیجی‌تایمز: محدودیت‌های مسافرتی اپل موجب تاخیر آیفون 12 می‌شود

وب‌سایت دیجی‌تایمز در گزارش تازه‌ای مدعی شده که محدودیت‌های مسافرتی اپل باعث شده مهندسان این شرکت نتوانند به چین بروند و مراحل تولید آیفون 12 را پیش ببرند.
۱۳۹۸/۱۲/۲۰

به گزارش وب‌سایت دیجی‌تایمز، محدودیت‌های اپل بر مسافرت مهندسان این شرکت به کشورهای آسیایی که به خاطر پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا انجام شده بود بر توسعه نسل آینده تلفن‌های هوشمند این کمپانی تاثیر گذاشته است. طبق اعلام این نشریه وابسته به زنجیره تامین تایوانی، محدودیت‌های رفت و آمد باعث شده آزمون‌های اعتبارسنجی آیفون‌های 5G اپل در کارخانه چینی این شرکت به تعویق بیفتد.

ادعای جدید دیجی‌تایمز با گزارشی که پیش‌تر توسط خبرگزاری بلومبرگ منتشر شده بود مطابقت دارد. بلومبرگ به نقل از تحلیل‌گر Bank of America گفته بود که عرضه آیفون 5G اپل احتمالا با یک ماه تاخیر انجام خواهد شد. کوپرتینویی‌ها ظاهرا مسافرت کارمندان خود را به برخی از شرکت‌های درگیر با بیماری کووید ۱۹ از جمله چین محدود کرده‌اند. این در حالی است که مهندسان اپل معمولا در این موقع از سال به چین می‌روند تا برای تولید آیفون‌های جدید آماده شوند.

تولید گوشی‌های جدید اپل معمولا در تابستان آغاز می‌شود، ولی کارمندان این شرکت در ماه‌های نخست سال جدید میلادی به چین سفر می‌کنند تا از مطلوب بودن شرایط تولید دستگاه‌ها مطمئن شوند. این تاخیرها می‌تواند با زمان نهایی شدن سفارش تراشه‌ها و سایر قطعاتی همزمان شود که باید در زمان آغاز فرآیند تولید انبوه آماده باشند. با این حال، رویترز چند هفته پیش اعلام کرده بود که اپل هنوز زمان کافی برای رسیدن به برنامه زمانی تولید آیفون‌های ۲۰۲۰ را در اختیار دارد.

اپل هفته پیش با ارسال یادداشتی خطاب به کارمندان خود گفت: «ما برای سفر به برخی کشورهای خاص از جمله چین، کره جنوبی و ایتالیا محدودیت‌هایی را اعمال کرده‌ایم.» اپل از کارمندان خود خواسته تا حتی‌الامکان جلسات خود را از طریق تماس‌های تلفنی یا ویدیو چت برگزار کنند.

به گفته تحلیل‌گر سرشناس، مینگ-چی کو، اپل امسال احتمالا در ماه سپتامبر چهار آیفون جدید معرفی خواهد کرد. این دستگاه‌ها شامل مدل‌های ۵.۴ اینچی، ۶.۷ اینچی و دو مدل ۶.۱ اینچی خواهند بود که همگی پنل نمایش OLED دارند و از 5G پشتیبانی می‌کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)