خانهاخبار
تصاویر نسخه فیس لیفت سانگ یانگ تیوولی به اینترنت راه پیدا کرد

تصاویر نسخه فیس لیفت سانگ یانگ تیوولی به اینترنت راه پیدا کرد

سانگ یانگ قصد دارد در آینده از نسخه فیس لیفت تیوولی رونمایی کند. به تازگی تصاویر جاسوسی این خودرو در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.
۱۳۹۷/۱۰/۱۰

شرکت کره‌ای سانگ یانگ در حال آزمایش فنی نسخه فیس لیفت خودروی تیوولی است. به تازگی تصاویر مخفیانه این خودرو در فضای منتشر شده که این خودرو را همراه با پوشش محافظ به نمایش می‌گذارد. این خودرو سال آینده میلادی به صورت رسمی معرفی شود. انتظار می‌رود سانگ یانگ تغییراتی را در چراغ‌ها، جلوپنجره و سپر این خودرو ایجاد کند.

بر اساس تصاویر منتشر شده، چراغ‌های مورد استفاده در این خودرو در مقایسه با نسل کنونی آن تغییراتی را تجربه می‌کند. در داخل جلوپنجره این خودرو المان‌های جدیدی به چشم می‌خورد. به نظر می‌رسد سانگ یانگ از اسپویلر جدیدی برای بخش پشتی این خودرو استفاده کرده و همچنین طراحی چراغ‌های این بخش را نیز تغییر داده است. انتظار می‌رود در کابین این خودرو تغییرات زیادی اعمال شود و احتمالا شاهد حضور تریم جدیدی برای این خودرو باشیم. امکان بهبود کیفیت کابین و همچنین حضور فناوری‌های جدید در نسخه فیس لیفت سانگ یانگ تیوولی وجود دارد.

image

در حال حاضر سانگ یانگ تیوولی به سیستم‌های امنیتی زیادی مجهز شده است که برای مثال می‌توان به سیستم هشدار تصادف از جلو، سیستم ترمز خودکار در مواقع اضطراری، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم حفظ خودرو در میان خطوط، چراغ‌های نور بالا خودکار و سیستم شناسایی علائم راهنمایی و رانندگی اشاره کرد. از دیگر مشخصات این خودرو می‌توان به سیستم ورود بدون کلید و استارت بدون کلید، دوربین عقب، کروز کنترل، صفحه نمایش 7 اینچ لمسی، سیستم ناوبری ماهواره‌ای و سیستم تهویه دوگانه اشاره کرد.

image
نمونه کنونی این خودرو به یک موتور 1.6 لیتری یورو 6 مجهز شده است که قدرتی برابر با 126 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می‌دهد. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که این موتور با یک موتور کوچکتر جایگزین می‌شود. موتور جدید 1.2 لیتری بوده و از توربوشارژر بهره می‌برد. خریداران می‌توانند این خودرو را با موتور دیزلی نیز سفارش دهند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)