خانهاخبار
CES 2018: ساعت هوشمند هیبریدی Misfit Path معرفی شد

CES 2018: ساعت هوشمند هیبریدی Misfit Path معرفی شد

در ادامه معرفی گجت‌های پوشیدنی مختلف در نمایشگاه CES 2018، کمپانی خلاق Misfit هم روز گذشته تازه‌ترین ساعت هوشمندش را با طراحی هیبریدی رونمایی کرد. این ساعت Path نام دارد و در مقابل نفوذ آب هم مقاوم است.
۱۳۹۶/۱۰/۲۰

ساعت هوشمند Path از برند Misfit کوچک‌ترین ساعت هیبریدی هوشمند است که روز گذشته در خلال برگزاری نمایشگاه جهانی CES 2018 رسما معرفی شد. Misfit در طراحی این پوشیدنی تلاش کرده است ساعت هوشمند را کمی ساده‌تر و سبک‌تر کند و در عین حال ظاهر سنتی با طراحی بصری غیرقابل پیش بینی به آن ببخشد. این سازنده از طرف دیگر ویژگی‌های هوشمند متعددی را در Path تعبیه کرده است تا کاربران به خوبی بتوانند از این ساعت هوشمند هیبریدی بهره ببرند.

image

ساعت تازه Path قرار است در رنگ‌های متنوع وارد بازار شود تا با سلیقه عموم کاربران مطابقت یابد. همان‌طور که در گالری تصاویر شاهد هستیم، این تنوع در رنگ بدنه اصلی ساعت و همچنین بند آن دیده می‌شود. Misfit قصد دارد نسخه اصلی ساعت هیبریدی Path را با بدنه استیل نقره‌ای با بند مشکی مانند آنچه در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، روانه بازار کند. این سازنده همچنین سایر نسخه‌ها را با بدنه ترکیبی طلایی نقره‌ای با بند سفید، بدنه طلایی با بند بنفش و بدنه رزگلد با بند هلویی هم عرضه می‌کند. بدین ترتیب ساعت‌ هوشمند مذکور قادر است با سلیقه افراد بسیاری هماهنگ شود و خانم‌ها و آقایان به یک اندازه از آن بهره ببرند. بند این ساعت هم از جنس سیلیکون نرم و منعطف طراحی شده است و می‌توانید آن را ساعت‌ها بدون نگرانی روی دست خود ببندید. این موضوع باعث می‌شود قادر باشید در هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی هم بدون نگرانی از عرق کردن دست، Path را روی مچ خود نگه دارید. کمپانی Misfit در ادامه معرفی Path اعلام کرد که بندهای این ساعت قابل تعویض هستند و کاربران می‌توانند آن‌ها را با توجه به سلیقه خودشان تغییر دهند. این بندها با عرض 16 میلی متر طراحی شده‌اند و با توجه به طراحی جالب رنگ بدنه‌ها ممکن است بتوانید بازه وسیعی از رنگ‌ها را با آن‌ها هماهنگ کنید.

اگر با ساعت‌های هوشمند هیبریدی آشنایی دارید، احتمالا می‌توانید پیش بینی کنید که چه ویژگی‌هایی در Path به کار رفته است. ساعت هوشمند Path قادر است تا عمق 50 متر در مقابل نفوذ آب مقاومت کند و به همین خاطر برای اغلب ورزشکاران مناسب است. این ساعت هیبریدی از انواع ویژگی‌های فعالیت‌های ورزشی ازجمله گام شمار خودکار، مسافت طی شده، کالری مصرف شده و همچنین کنترل وضعیت خواب پشتیبانی می‌کند و می‌تواند اطلاعات کافی را در این زمینه به شما ارائه کند. نقطه قوت این ساعت باتری قدرت‌مند آن است که طول عمرش معادل 6 ماه گزارش شده است. به همین خاطر لازم نیست هر روز آن را شارژ کنید و در این میان احتمالا چند باری هم شارژ کردنش را فراموش کنید و روز بعد بدون ساعت محبوب‌تان بمانید. البته این ساعت زیبا از صفحه نمایش لمسی و اپلیکیشن اختصاصی داخلی بهره نمی‌برد اما همچنان قادر هستید نوتیفیکیشن‌های گوشی را روی آن دریافت کنید و با مخاطبانتان در ارتباط بمانید. این نوتیفیکیشن‌ها شامل هشدارهای تماس، پیام کوتاه، ایمیل و شبکه‌های اجتماعی می‌شود و البته می‌توانید آن‌ها را شخصی‌سازی کنید. کمپانی Misfit این ساعت را در بهار سال جاری میلادی و به قیمت 150 دلار وارد بازار خواهد کرد. اسامی رسمی نسخه‌های مختلف آن با رنگ‌های متنوع هم Stainless Steel، Rose Tone، Gold Tone و Stainless Steel with Gold Tone  خواهند بود.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)