خانهاخبار
ساعت هوشمند Ionic فیت‌بیت با ویژگی‌های سنجش سلامتی معرفی شد

ساعت هوشمند Ionic فیت‌بیت با ویژگی‌های سنجش سلامتی معرفی شد

کمپانی Fitbit روز گذشته ساعت هوشمند تازه‌ای به نام Ionic معرفی کرده که به ویژگی‌های متعدد پایش سلامت و فعالیت‌های ورزشی مجهز شده است.
۱۳۹۶/۶/۸

کمپانی Fitbit روز گذشته ساعت هوشمند Ionic را رسما معرفی کرد. Ionic درواقع اولین ساعت هوشمند این سازنده با تمرکز بر قابلیت‌های پایش فعالیت‌های ورزشی است و سعی دارد تا با ارائه تجربه کاربری قابل تنظیم و شخصی‌سازی‌های بیشتر، توجه کاربرانی را جلب کند که به دنبال یک دستگاه هوشمند مناسب برای کنترل وضعیت سلامتی‌شان هستند. این گجت پوشیدنی تازه به حسگر SpO2 مجهز شده است که Fitbit ادعا می‌کند قادر است اطلاعات دقیقی از وضعیت سلامتی کاربران ارائه کند. ساعت هوشمند مذکور همچنین در مقابل نفوذ آب تا عمق 50 متر مقاوم است و از GPS و تمرینات روتین ورزشی هم پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد که Ionic همان ساعت هوشمند Fitbit باشد که تقریبا یک ماه پیش هم شایعه‌هایی درباره‌اش منتشر شد. البته گزارش‌های پیشین این ساعت به اطلاعات دقیقی اشاره نکردند و جزئیاتی درباره تاریخ دقیق معرفی و عرضه‌اش هم منتشر نشده بود. در این شایعه‌ها تنها اشاره شده بود که Fitbit احتمالا ساعت هوشمند تازه‌اش را که به قابلیت‌های متعدد پایش فعالیت‌های ورزشی و سلامتی هم مجهز شده است، تا آخر سال 2017 معرفی می‌کند.

به گفته کمپانی Fitbit، باتری این گجت تازه با توجه به استفاده کاربر حدودا 4 روز دوام می‌‌آورد. این سازنده همچنین گفته است که Fitbit Ionic از نوتیفیکیش‌های گوشی، پخش موسیقی، واچ‌فیس‌های متعدد و پرداخت‌های بدون تماس هم پشتیبانی می‌کند. اپلیکیشن‌های مخصوص Ionic را به‌زودی می‌توانید از App Gallery این کمپانی دانلود کنید. انتظار می‌رود که تعداد این ابزارها در ابتدای عرضه محدود باشند اما به‌مرورزمان افزایش یابند. پیش‌فروش این ساعت در وب‌سایت Fitbit و سایر خرده‌فروش‌های مشهور آمریکا ازجمله آمازون، Best Buy، Kohl’s، Macy’s، Dick’s Sporting Goods، Target و اپراتور Verizon از فردا آغاز می‌شود. ساعت هوشمند سلامتی Fitbit Ionic در سه رنگ بدنه و قفل دودی با بند زغالی، بدنه و قفل نقره‌ای با بند طوسی آبی و بدنه و قفل مسی نارنجی با بند آبی معرفی شده و 295.99 دلار قیمت‌گذاری شده است. لوازم جانبی کلاسیک این ساعت هم به صورت جداگانه با قیمت 29.99 دلار عرضه می‌شوند. Fitbit همچنین اعلام کرده است که بندهای قابل تنفس Sport Band این ساعت هم با همین قیمت در دسترس کاربران قرار می‌گیرند و بندهای دست‌ساز چرمی از برند Horween در رنگ‌های سرمه‌ای تیره و قهوه‌ای شتری احتمالا به قیمت 59.95 دلار به فروش می‌رسند.

ساعت هوشمند سلامتی Ionic احتمالا با همه گوشی‌های اندرویدی که در حال حاضر با سایر ساعت‌های Fitbit کار می‌کنند، سازگار است و در ماه اکتبر وارد بازار می‌شود. این سازنده سان‌فرانسیسکویی همچنین قرار است یک نسخه دیگر هم از این ساعت هوشمند با همکاری برند ورزشی آدیداس طراحی کرده و آن را در سال 2018 وارد بازار کند. SDK اپلیکیشن‌های Fitbit از ماه آینده برای توسعه‌دهندگان در دسترس قرار می‌گیرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)