خانهاخبار
عرضه مدل 2018 سری گلکسی A سامسونگ با نمایشگر بدون حاشیه

عرضه مدل 2018 سری گلکسی A سامسونگ با نمایشگر بدون حاشیه

براساس یک شایعه جدید، مدل 2018 سری گلکسی A به نمایشگر بدون حاشیه Infinity Display مجهز خواهد شد. نسبت ابعاد نمایشگر در گوشی‌های میان‎رده جدید سامسونگ، 2 به 1 است.
۱۳۹۶/۶/۷

شرکت سامسونگ از نمایشگر Infinity Display در گوشی گلکسی S8 و گلکسی نوت 8 استفاده کرده است. این صفحه‌نمایش از طراحی کشیده برخوردار شده و حاشیه بسیار کمی در اطراف آن وجود دارد که استفاده حداکثری از پنل جلوی گوشی را برای کار با نمایگشر میسر ساخته است؛ به عبارت بهتر، بخش قابل‌توجهی از پنل جلوی گوشی توسط نمایشگر احاطه شده است.

با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ تمایلی به محدود نگه‌داشتن این ویژگی نداشته باشد؛ به همین جهت، مصمم است تا گوشی‎های میان‎رده جدید خود را از سری گلکسی A به نمایشگر Infinity Display مجهز کند. البته در حال‌حاضر، نمی‌توان گفت که کدام‌یک از مدل‌های سری گلکسی A با نمایشگر بدون حاشیه عرضه خواهد شد اما انتظار می‌رود برای سال 2018، حداقل یک مدل با چنین طراحی وارد بازار شود. عرضه مدل جدید گلکسی A7 یا شاید گلکسی A9 با نمایشگر بدون حاشیه محتمل‌تر به‌نظر می‌رسد؛ هرچند در سال 2017، نسخه جدید گلکسی A9 عرضه نشد.

image

البته مشخص نشده است که آیا ارائه سری گلکسی A با نمایشگر بدون حاشیه، ارتقای رزولوشن صفحه‌نمایش را به Quad HD به دنبال دارد یا خیر؛ همچنین اگر شایعه منتشر شده صحت داشته باشد، انتظار می‌رود میان‌رده‌های جدید سامسونگ با نسبت تصویر 2 به 1 راهی بازار شود یا حتی، شرکت سامسونگ این مدل‌ها را با نمایشگر دارای انحنا ارائه دهد.

در سال 2017 نیز، سری گلکسی A با طراحی مشابه با گوشی گلکسی S7 سامسونگ عرضه شد و مانند پرچم‌داران جدید این سازنده، ضدآب بود. مهم‌ترین ویژگی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، نمایشگر کشیده و بدون حاشیه Infinity Display آن‌ها است؛ به همین جهت اگر سامسونگ به دنبال پیروی از سنت خود باشد، چندان بعید نخواهد بود شایعات منتشر شده مبنی بر عرضه سری گلکسی A در سال 2018 با نمایشگر بدون حاشیه صحت داشته باشد.

بسیاری از سازندگان، نمایشگر بدون حاشیه را دیگر یک ویژگی اختصاصی برای محصولات رده‌بالای خود نمی‌دانند؛ شرکت ال‌جی، گوشی میان‌رده‌ی Q6 را با طراحی بدون حاشیه عرضه کرده است. به هین جهت، امکان دارد سامسونگ با سری گلکسی A به رقابت میان‌رده‌های بدون حاشیه بازار برود.

پیش‌تر نیز در رابطه با عرضه گوشی‌های گلکسی A با نمایشگر دارای انحنا شایعات مشابهی شنیده شد. به طور رایج، شرکت سامسونگ سری گلکسی A را در بازه زمانی دسامبر یا ژانویه عرضه می‌کند؛ به همین جهت، فاصله زمانی زیادی باقی مانده است تا جزئیات بیشتری از سری گلکسی A به‎دست آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

رضا

۱۳۹۷/۲/۵
داداش چرا گیر دادی ب نوت4
شاید بعضیا خوششون نیاد از قلم ملمش
بعد سامسونگ مدل A هنوز کاملا اسمش در نیومده اگ در بیاد میترکونه
هم از لحاظ خوش دستی تو همه مدل A
و هم از نظر کیفیت عکس و فیلمش
من A5 داشتم فروختم ایفون 7 گرفتم به خدا هنوز دلم پیش سامسونگش چون قیمتش واقعا منصفانس
الان مدل S سامسونگ واقعا فضایی شده مخصوصا از مدل S7 ب بالا
اگ میتونی با 800 یا 900 مدل A5 بگیر
چون اثر انگشتش حرف نداره مدل A اثر انگشتاشون حرف نداره
دوستتون دارم یا علی

Mohammad

۱۳۹۶/۱۱/۴
بنظرتون a3 2018 کی عرضه میشه و قیمتش چنده؟

یحیی

۱۳۹۶/۸/۲۹
ای مردم برید کارکرده ی نوت 4 رو بخرید به خدا سامسونگ هرچی تو توانش بود گذاشت واسه این گوشی که یه غول بشه که واقعا هم هست. بهترینه بهترین. بیخیال سری a یا j اینا آشغالن. آدم نگاه به صفحه ی نوت 4 میکنه دلش قرص میشه چون به شدت رزولیشنش بالاست. یه اسکرین شات میگیری حجمش 3 مگ به بالا میشه حالا حسابشو بکن که چه صفحه گذاشته سامسونگ واسه نوت 4
5.7 inch
S pen
infrared(به عنوان مثال کنترل تلویزیون)
octa core
MHL3 out(خروجی tv)
رزولیشن 1440 در 2560
515 ppi density
شارژ سریع ورژن 2 ( شارژ 70 درصد در 30 دقیقه)
نوشتن یادداشت حتی در هنگام مکالمه موقعی که خودکار کاغذ نداری با اس پن)
لیست سنسورهاش
Fingerprint (front-mounted), accelerometer, gyro, proximity, compass, barometer, gesture, UV, heart rate, SpO2
محافظ ضد خش ورژن 4
Corning Gorilla Glass 4
ANT + ساپورت
کدوم گوشی سری A رو سراغ دارین که این همه قابلیت رو یه جا داشته باشه؟
انتخاب با خودتون

یحیی

۱۳۹۶/۸/۲۹
برو کارکرده ی نوت 4 رو بخر به ولله سگش شرف داره به این سری A سامسونگ. سخت افزار عالی . Spen
خروجی MHL3
Quick Charge 2
Infrared(کنترل تلوزیون)
داخلی 32G
Ram 3G
Octa core
رزولیشن صفحش 1440×2560 با 512 ppi density
فیلمبرداری 4K
NFC
Fingerprint
بدنه ی آلومینیومی
باتری جدا شدنی 3220
همه ی سنسورهای موجود در بازار رو ساپورت میکنه فقط دما نداره فقط.
این گوشییه که حتی اگه به آندروید 7 آپدیت هم نشه من نگرش میدارم به خدا عالیه عالی

یحیی

۱۳۹۶/۸/۲۹
قطعا نوت 4 بهترین گوشیی هستش که تا به حال سامسونگ تولید کرده. اندازه صفحه عالی. کیفیت و جزئیاتش خیره کننده. تمام سنسورهارو هم داره. اینفرارد شارژ سریع در عرض 30 دقیقه 70 درصد. خروجی MHL3 . Spen و دوربین و فیلمبرداری 4k. اصلا سامسونگ خودشو وقف این گوشی یعنی نوت 4 کرده واقعا میگم. بهترینه بهترین. احمقه سامسونگ اگه آپدیت ناگوت 7 رو واسش ریلیز نکنه. واقعا سخت افزارش هنوز عالیه. فنتستیک و اکسترودنری