خانهاخبار
آیا گوشی‌های سری Galaxy A سامسونگ به صفحه نمایش خمیده مجهز می‌شوند؟

آیا گوشی‌های سری Galaxy A سامسونگ به صفحه نمایش خمیده مجهز می‌شوند؟

شایعات از قصد سامسونگ برای آوردن صفحه لبه خمیده به گوشی‌های میان‌رده Galaxy A خبر می‌دهند.
۱۳۹۵/۹/۱۵

شرکت سامسونگ برای اولین بار با گوشی Galaxy Note Edge توانست نمایشگرهای لبه خمیده را به بازار تلفن‌های همراه بیاورد. حالا با گذشت ۲ سال از این اتفاق و بعد از تجربه‌های Galaxy S6 edge ،Galaxy S7 edge و Galaxy Note7 به نظر می‌رسد این شرکت به تجربه کافی برای استفاده گسترده‌تر از صفحات با لبه‌ خمیده رسیده باشد.

در یکی-دو ماه گذشته شایعاتی منتشر شده بود که از عزم شرکت سامسونگ برای ارتقای سری جدید Galaxy A به صفحاتی با لبه خمیده خبر می‌داد. هنوز مشخص نیست که نسخه ۲۰۱۷ سری Galaxy A چه زمانی رونمایی می‌شود و چه مشخصاتی خواهد داشت، اما این احتمال وجود دارد که سامسونگ در این سری از صفحات لبه خمیده استفاده کنید، مانند صفحه نمایشی که در Galaxy S7 edge مشاهده کرده بودیم.

image

سری Galaxy A را سامسونگ در سال ۲۰۱۴ با معرفی Samsung Galaxy Alpha به عنوان محصولات میان‌رده و باکیفیت معرفی کرد. این سری اولین سری گوشی‌های سامسونگ بودند که از فلز در بدنه خود بهره می‌بردند. اگر سامسونگ بتواند با حفظ قیمت، نمایشگرهای لبه خمیده را به این سری از گوشی‌های خود بیاورد می‌تواند برگ برنده‌ای برای رقابت با شرکت‌های چینی داشته باشد که در حال تسخیر بازار میان‌رده‌ها هستند.

البته سری Galaxy A شامل گوشی‌های پایین‌رده و ضعیف‌تری مانند A3 هم می‌شود و به همین خاطر هنوز مشخص نیست که آیا تمام گوشی‌های این سری به صفحات نمایش خمیده مجهز می‌شوند یا سامسونگ آن‌ها را برای گوشی‌های قدرتمندتر مانند A7 و A8 کنار گذاشته است.

به غیر از این شایعات هنوز هیچ خبر موثقی درباره دیگر مشخصات سری ۲۰۱۷ این گوشی‌ها و همچنین قصد سامسونگ برای تغییر صفحه نمایش در آن‌ها وجود ندارد. احتمال دارد سامسونگ از گوشی‌های Galaxy A 2017 اوایل سال آینده میلادی رونمایی کند و باید تا آن زمان منتظر اخبار یا شایعات بیشتری در این باره باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

علی

۱۳۹۵/۹/۱۶
دوست عزیز رضا اسکندری؛اول:اینکه میفرمایید این گوشی بطور گسترده منتشر شده غلط است. این گوشی بطور کاملا محدود فقط در کره توزیع گردید و بعد آن بعلت استقبال گسترده مردم،باز هم بطور محدود در بعضی از کشورها توزیع گردید و شاهد آنهم اینکه تولید ویتنام ندارد و همه ساخت کره میباشد. فقط و فقط با کمی سرچ در اینترنت متوجه این موضوع میشوید.دوم:درست است که روی جعبه گوشی گالاکسی ایج درج گردیده ولی در تمام تبلیغات چه کره‌ای و چه انگلیسی و چه بیلبورد آن در زمان عرضه قید گردیده:نوت فور،اینبار ایج. سوم:دوست عزیز کسیکه در سایتی مقاله مینویسد بهتر است کمی انتقاد پذیر باشد و انتقاد خوانندگان را با این ادبیات جواب ندهد. موفق باشید

rezaeska

۱۳۹۵/۹/۱۵
به عنوان اولین گوشی‌ای که با صفحه نمایش خمیده به شکل گسترده عرضه شد میشه حسابش کرد. و البته ربطش لبه‌ی خمیده‌ش هست.
پ.ن: ما گوشی‌ای به نام Note 4 Edge نداریم. چیزی که شما میگید اسمش Galaxy Note Edge هست.

میلاد

۱۳۹۵/۹/۱۵
یک نظر مهندسی از طرفدار هنگ تی سی که آرزوی داشتن گوشی های سامسونگ رو داره

مصطفی

۱۳۹۵/۹/۱۵
اصلا خز شدن‌ معنی نداره اگه این طوره همه گوشی ها صفحه لمسی و تخت دارن پس اون هام خز شدن؟؟!! خززززز چه واژه بی معنی و مسخره ایه!!! :))))))))

سینا

۱۳۹۵/۹/۱۵
شما نمیخواد غصه بخوری.سرت به کار خودت باشه.خواست بزنه خواست نزنه به کسی ربط نداره.همه برند ها دارن از سامسونگ تقلید میکنن از اپل گرفته تا هواوی شیائومی میزو ....