خانهاخبار
نظرسنجی: داغ‌ترین خبر فناوری که در سال ۹۴ شنیدید چه بود؟

نظرسنجی: داغ‌ترین خبر فناوری که در سال ۹۴ شنیدید چه بود؟

بدون شک سالی که گذشت سرشار از خبرهای داغ و حساس در دنیای فناوری بود. به عنوان یکی از مخاطبین جی‌اس‌ام، مروری بر اتفاقات و خبرهای سال ۹۴ داشته باشید و برای ما بنویسید از نظر شما داغ‌ترین خبر فناوری سال ۹۴ چه بود.
۱۳۹۴/۱۲/۲۹

در ساعات پایانی سال ۱۳۹۴ بسر می‌بریم. سالی که برای خیلی از ما سرشار از اتفاقات شیرین و شاید حتی تلخ بود. اما اگر از دید تکنولوژی و دنیای فناوری به سال ۹۴ بنگریم، نظر شما در مورد داغ‌ترین خبر سال ۹۴ چیست؟

آیا معرفی گوشی‌های جدید کمپانی‌هایی همچون اپل، سامسونگ، سونی، ال‌جی، اچ‌تی‌سی و ... همراه با نوآوری‌های منحصربفرد می‌تواند جز داغ‌ترین خبرهای سال باشد؟ یا خبر لغو تحریم‌های هسته‌ای ایران و گشوده شدن بازار کشورمان به سمت شرکت‌های خارجی صاحب تکنولوژی می‌تواند مهم‌ترین خبر سال باشد؟

در آخرین نظرسنجی سال هیچ گزینه‌ای را پیش روی شما قرار نمی‌دهیم. برای ما و دیگر خوانندگان جی‌اس‌ام نظر خود را بنویسید و بگویید سالی که گذشت از نگاه فناوری چگونه در ذهن شما ماندگار شد.

همچنین در این نظرسنجی از پیش‌بینی‌های خود در مورد سال ۱۳۹۵ برای ما بگویید. فکر می‌کنید که زمان آن فرارسیده تا شاهد گشایش دفاتر رسمی شرکت‌های فناوری بزرگ دنیا در ایران باشیم؟ یا فکر می‌کنید حالا فرصت مناسبی پیش آمده تا با کمک نیروی جوان و خلاق در کشور، کسب‌و‌کارهای بیشتری شکل گیرد و با لغو تحریم‌ها شاهد حضور خدمات و محصولات ایرانی بیشتری در بازارهای بین‌المللی باشیم؟

لازم به ذکر است به سه نفر از عزیزانی که با ارسال کامنت در این نظرسنجی شرکت کنند یک عیدی به رسم یادگار تقدیم خواهد شد. دقت داشته باشید که برای شرکت در این قرعه‌کشی، نظر خود را با آدرس ایمیل واقعی ثبت کنید. 

از طرف گروه جی‌اس‌ام، فرارسیدن سال ۱۳۹۵ را به شما تبریک عرض می‌نماییم و آرزو می‌کنیم سالی پربار و سرشار از شادی در پیش داشته باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (102 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۳/۹
رو نمایی از گوشی خارق العاده ای ال جی یعنی G5

علی

۱۳۹۵/۲/۱۲
راست میکی

شاهین

۱۳۹۵/۲/۱۲
شوک گوشی های سونی زد وایو بود که کیفیت 4Kبودن

Hijacker

۱۳۹۵/۱/۳
گلکسی اس7واس7اج

mehdi.gh

۱۳۹۵/۱/۲
به نظر من هدست های واقعیت مجازی و پیشرفت قابل توجه موبایل ها در سرعت