خانهاخبار
سرویس تحت وب واتس‌اپ برای کاربران آیفون فعال شد

سرویس تحت وب واتس‌اپ برای کاربران آیفون فعال شد

مدتی است که واتس‌اپ این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داده که می‌توانند از طریق مرورگر اینترنت نیز از این سرویس استفاده کنند. اکنون پس از چند ماه انتظار سرویس Whatsapp Web برای کاربران آیفون اپل نیز فعال شده است.
۱۳۹۴/۵/۲۹

سرویس پیام‌رسان واتس‌اپ، محبوب‌ترین سرویس پیام‌رسان موبایل، چندی پیش امکانی در اختیار کاربران گوشی‌های اندروید، بلک‌بری و ویندوز فون قرار داد که به وسیله آن می‌توانند از طریق مرورگر وب به پیام‌های خود دسترسی داشته باشند و پیام‌ها را ارسال و دریافت کنند. این سرویس، که Whatsapp Web نام دارد، اکنون پس از مدت‌ها انتظار برای دارندگان گوشی‌های آیفون نیز فعال شده است.

 

image

 

 

کاربران آیفون که می‌خواهند از این امکان در اپلیکیشن واتس‌اپ خود برخوردار شوند باید اپلیکیشن Whatsapp را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنند. در صورت فعال شدن این ویژگی باید در قسمت تنظیمات این برنامه گزینه Whatsapp Web را مشاهده کنید. اگر چنین بود، از طریق مرورگر اینترنت کامیپوتر خود به آدرس web.whatsapp.com بروید و کد QR نمایش داده‌شده را با گوشی‌تان اسکن کنید تا اتصال شما برقرار شود.

در حال حاضر امکان ارسال پیام متنی، تصویر و ویدئو از طریق سرویس وب‌ واتس‌اپ فعال است، اما، برخلاف تلگرام، هنگام استفاده از این سرویس باید حتما گوشی شما به اینترنت متصل باشد. شما می‌توانید آخرین نسخه واتس‌اپ برای آیفون را از این لینک دریافت کنید.

منبع: iPhonehacks

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)