خانهاخبار
اچ‌تی‌سی اعضای جدید خانواده Desire را معرفی کرد

اچ‌تی‌سی اعضای جدید خانواده Desire را معرفی کرد

چهار عضو جدید به خانواده HTC Desire اضافه شدند. این اعضای جدید همگی از تراشه اسنپدراگون استفاده می‌کنند.
۱۳۹۴/۴/۲۵

بازار تلفن‌های هوشمند امروز شاهد معرفی اعضای جدید خانواده HTC Desire بود:

  • HTC Desire 520
  • HTC Desire 526
  • HTC Desire 620
  • HTC Desire 626s

اعضای خانواده Desire را گوشی‌هایی با قیمت پایین تشکیل می‌دهند، اما آنچه در ساخت این اعضای جدید در نظر گرفته شده قیمت کم در کنار کارآیی بالاست.

 

image


هر چهار گوشی از لحاظ سخت‌افزاری امکانات مشترک زیادی دارند و وجه تمایز آنها در اندازه صفحه نمایش، مقدار RAM و آنتن LTE است. هر چهار گوشی ذکرشده از اندروید 5.1 و HTC’s Sense skin استفاده می‌کنند.

از جذاب‌ترین عضو جدید، یعنی HTC Desire 626، آغاز می‌کنیم.
این گوشی از پلاستیک ساخته شده است، اما ظاهری بسیار زیبا و چشمگیر دارد و HTC رنگ‌های متنوعی برای این گوشی در نظر گرفته است. صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720 پیکسل، به همراه تراشه اسنپدراگون 210 با CPU چهارهسته‌ای با سرعت پردازش 1.1 گیگاهرتز، Desire 626 را گوشی‌ای مقرون‌به‌صرفه و پرقدرت می‌کند.


image


Desire 626 از 1 گیگابایت رم و حافظه 8 گیگابایتی برخوردار است و از حافظه‌های میکرو SD نیز پشتیبانی می‌کند. باتری 2000 میلی‌آمپرساعتی آن نیز کاربر را قادر می‌کند چندین ساعت مداوم از آن استفاده کند.

در کنار این مدل Desire 626s نیز معرفی شده که از لحاظ سخت‌افزاری و طراحی کاملا شبیه Desire 626 است، با این تفاوت که حافظه داخلی‌اش 16 گیگابایت است. البته این نکته را باید مدنظر داشت که نمی‌توان از این گوشی انتظاری در حد گوشی میان‌رده داشت؛ یعنی هرچند، به‌نسبت بودجه، کارآیی مناسبی دارد، کند بودن آن نیز دور از ذهن نیست. استفاده از دوربین 8 مگاپیکسلی و دوربین دوم 5 مگاپیکسلی در Desire 626 و Desire 626s ثبت باکیفیت لحظه‌ها را برای صاحبشان به ارمغان می‌آورد.


کوچک‌ترین عضو خانواده: HTC Desire 520 
Desire 520 کوچک‌ترین عضو جدید این خانواده است. صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 845×480 پیکسلی در کنار تراشه اسنپدراگون 210 با CPU چهارهسته‌ای 1.1 گیگاهرتزی از این عضو خانواده گوشی‌ای متوسط ساخته است.


image


استفاده از 1 گیگابایت رم وحافظه داخلی 8 گیگابایتی، که از حافظه‌های میکرو اس‌دی نیز پشتیبانی می‌کند، شاید این نوید را بدهد که این دستگاه می‌تواند پردازش‌های نه‌چندان سنگین را به‌خوبی انجام دهد.
دوربین 8 مگاپیکسلی و دوربین دوم 2 مگاپیکسلی تعبیه‌شده در این محصول عکس‌هایی با کیفیت متوسط عرضه ثبت می‌کنند.


برادر جهش‌یافته: HTC Desire 526 
در رواقع HTC Desire 526 طراحی ویژه‌ای از Desire 520 است که با صفحه نمایش 4.7 اینچی و رزولوشن 960×540 عرضه می‌شود. از لحاظ تراشه و CPU کاملا شبیه Desire 520 است و تفاوتش فقط در 0.5 گیگابایت رم بیشتری است که در آن به کار رفته.

درمجموع، از بین اعضای جدید این خانواده می‌توان HTC Desire 626 را بهترین دانست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)