خانهاخبار
باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان معرفی شد + عکس

باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان معرفی شد + عکس

گروه خبری GSM: بر اساس گزارش منتشر شده ..
۱۳۹۰/۹/۲
گروه خبری GSM: بر اساس گزارش منتشر شده از سوی "کمیسیون  فدرال ارتباطات آمریکا"(FCC) گوشی هوشمند Arrows F-07D ساخته شده در شرکت ژاپنی فوجیتسو که از سال آینده وارد بازار می‌شود عنوان باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان را از آن خود خواهد کرد.

image


به گزارش ایستنا، این عنوان  هم‌اکنون در اختیار گوشی DROID RAZR موتورولا است. باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان در بازار کنونی 7.1 میلیمتر ضخامت دارد و این طور که گزارش مرکز FCC نشان داده، قرار است Arrows F-07D با ضخامت 6.7 میلیمتری به دست کاربران برسد تا عنوان باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان را از آن خود کند.

image


گوشی هوشمند Arrows F-07D به پردازنده تک‌هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی Qualcomm Snapdragon مجهز شده است و شامل 512 مگابایت رم می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این گوشی هوشمند می‌توان به نمایشگر لمسی 4 اینچی با کیفیت 480 در 854 پیکسل مجهز به سیستم محافظ Gorilla Glass، یک گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دیجیتالی 5 مگاپیکسلی و سیستم‌های ورودی micro-USB و micro-HDMI اشاره کرد.

این گوشی هوشمند در باریک‌ترین و ضخیم‌ترن بخش خود 2 میلیمتر اختلاف دارد و بر اساس خبرهای موجود قرار است در سال 2012 میلادی توسط شرکت مخابراتی NTT DoCoMo ژاپن وارد بازار شود که البته هنوز قیمت نهایی آن مشخص نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۲
گالکسی اس دو 8/5 میلی متره خوشگل پسر . نه 6 میلیمتر..!!!! پس با این حساب این گوشی با قطر 6/7 میلی متر باریک ترین گوشی موجود در دنیا محسوب میشه شما قبل از ارسال نظر کمی دقت کن..!

alismsa

۱۳۹۰/۹/۳
baba shoma kolan aghabid.galaxy s2 ke 6milimeter.ba'ad shoma migid in goshi ba 7.1 milimeter barik tarine. ye kam deghat konid.

rezamhd

۱۳۹۰/۹/۲
با توجه به اینکه قراره سال 2012 معرفی بشه فکر نکنم مشخصات جالبی داشته باشه