خانهاخبار
انتشار اطلاعات و تصاویری جدید از چهارمین نسخه سیستم عامل اندروید + عکس

انتشار اطلاعات و تصاویری جدید از چهارمین نسخه سیستم عامل اندروید + عکس

گروه خبری GSM: اولین تصاویر پس از مدت زمان طولانی انتظار در مورد ..
۱۳۹۰/۵/۲۳

گروه خبری GSM: به گزارش پایگاه اینترنتی Mashable ،اولین تصاویر پس از مدت زمان طولانی انتظار در مورد بروز‌رسانی اندروید ۴ یا همان Ice Cream Sandwich در اینترنت منتشر شد.

بنابر گزارش فارنت، این تصاویر که از شرکت گوگل به بیرون درز پیدا کرده است نشان از تغییراتی در رابط کاربری و همچنین یک لانچر جدید در نسخه جدید این سیستم عامل دارد.

این تغییرات به صورت عمده شامل تغییر آیکون های برنامه های مشهور گوگل ،رابط کاربری جدید ،مرکز هشدار تغییر یافته است که به صورت جالبی شبیه آیکونهای سیستم عامل اندروید ۳ یا هانی کامب است.

image


اضافه شدن حالت panorama به دوربین،یک قالب جدید برای Gmail  و توانایی اجرای سیستم عامل جدید بر روی دستگاه‌های قدیمی‌تر(هنوز بر روی این قابلیت تردید وجود دارد)  از جمله مهمترین تغییرات در تصاویر و اطلاعات منتشر شده است.


البته گوگل سرسختانه از افشای اطلاعات در این مورد جلوگیری می‌کند و این تنها جزئیاتی کم از سیستم عامل اندروید ۴ است.

نکسوس پریم نخستین دستگاهی خواهد بود که با این سیستم عامل به بازار عرضه خواهد شد و نکسوس اس نیز نخستین تلفن همراهی خواهد بود که این بروز رسانی را دریافت خواهد کرد.

image


البته این در نهایت خود گوگل است که تصمیم می‌گیرد که چه بر سر نسخه جدید اندروید می آورد و خوب ما هم در نهایت باید ماه ها شایعه را در این باره تحمل کنیم تا ببینیم گوگل چه سورپرایزی برای کاربران روبوت سبز و دوست داشتنی خود خواهد داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

personable

۱۳۹۰/۵/۲۴
سیستم عاملهای 2.3 رو میشه به این سیستم عامل ارتقا داد؟

AFSHINKIANYZA

۱۳۹۰/۵/۲۳
منم با نظرت موافقم اقاbabaksamsung گل.... با اومدن نسخه ی جدید اندروید دیگه باید ایفون فاتحه ی صدرنشینی رو بخونه..؟

babaksamsung

۱۳۹۰/۵/۲۳
باید خیلی خوب باشه و من فکر کنم روی تبلت ها بهتر هم بشه. راستی به نظرتون این روزها که سیستم عامل های اندروید و مک حرف اول رو میزنن نوکیا تا کی میخواد روی سیمبین بمونه و از اندروید اجتناب کنه؟؟؟