خانهاخبار
کدام سیستم عامل و کدام برند در آمریکا بیشترین فروش را دارد + جدول

کدام سیستم عامل و کدام برند در آمریکا بیشترین فروش را دارد + جدول

گروه خبری GSM: موسسه تحلیلگر بازار نیلسن اعلام کرد که بر اساس ..
۱۳۹۰/۵/۸
گروه خبری GSM: موسسه تحلیلگر بازار نیلسن اعلام کرد که بر اساس آخرین آمار سیستم عامل همراه اندروید با ۳۹ درصد بیشترین سهم از بازار تلفن‌های همراه ایالات متحده را در اختیار دارد.

بنابر گزارش فارنت، بر اساس این آمار شرکت اپل با سیستم عامل iOS خود و با ۲۸ درصد در مکان دوم قرار گرفته و شرکت ریم تولیدکننده تلفن‌های همراه موسوم به بلک‌بری نیز با ۲۰ درصد در رتبه سوم قرار گرفته است.

image


اگر چه اصولا بازار مصرف‌کنندگان تلفن‌های همراه ایالات متحده به عنوان نمونه بازار تلفن‌های همراه در جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد اما به نظر می‌رسد به طور مثال نمی‌توان سهم بلک‌بری از جدول مورد استناد را در سرتاسر جهان مصداق قرار داد.

نیلسن اعلام کرده است که با توجه به اینکه شرکت اپل تنها تولیدکننده تلفن همراه با سیستم عامل iOS است روشن است که با این آمار، این شرکت را می‌توان بزرگترین تولیدکننده تلفن همراه هوشمند در ایالات متحده دانست.

پس از اپل شرکت اچ.تی.سی قرار گرفته است که به تنهایی تولیدکننده ۱۴ درصد از بازار تلفن‌های همراه هوشمند اندرویدی و ۶ درصد تلفن‌های همراه هوشمند با سیستم عامل ویندوز موبایل و ویندوزفون است.

موتورولا نیز با ۱۱ درصد سهم خود از بازار تلفن‌های همراه اندرویدی و سامسونگ با سهم ۸ درصدی از تلفن‌های همراه اندرویدی و ۲ درصد از تلفن‌های همراه با سیستم عامل ویندوز موبایل و ویندوزفون در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

soroushlord

۱۳۹۰/۵/۱۱
bebakhshid ke farsi naneveshtam

bhwwhb

۱۳۹۰/۵/۹
اول از همه اینکه تو این جدول امار اپل واقعا حیرت اوره که تونسته با یک تک محصول چنین رتبه ای رو به خودش اختصاص بده دوم اینکه وقتی این جدول رو یک نگاه سرسری هم بکنین نیاز زیادی نداره به مختون فشار بیارید که همه هارت و پورت و اخبار سامسونگ در مورد بازار و فروش محصولاتش تو امریکا همش یک هیاهوی تبلبغاتی بوده! سامسونگ با احتساب امار ویندوزفون همش۱۰درصد بازار امریکا رو در اختیار داره'؟!! من خودم وقتی اخبار رو میخوندم و امار سامسونگ رو نگاه میکردم تا قبل از این فکر میکردم سامسونگ حداقل 20 درصد بازار امریکا رو تصاحب کرده ولی الان مطمنم که همش هارت و پورت این شرکت افتابه ساز کره ای هستش نکته بعدی در مورد یک کامنت بی سر وته که اینجا قرار داده شده که با خودش فکر کرده بهترین گوشی گرانترین اونهاست ما از سیستم عامل نوکیا دفاع نمیکنیم از عملکردش تقدیر میکینم نوکیا با همین سیستم عامل پوسیده ش تو بازار امریکا فقط ۸ درصد کمتر از سامسونگ محبوبیت داره سامسونگی که مدعی پرچمدار اندرویید هست وای به اون روزی که نوکیا سیستم عاملش رو به ویندوزفون تغییر بده این برای من خیلی جالبه نوکیایی که نه گوشی دو هسته ای داره نه سیمبین اش اندازه اندرویید محبوبیت داره فقط ۸ درصد ار سامسونگ عقبتره!!!!این خودش بهترین دلیل کیفیت ساخت و خدمات نوکیاست چشم بینا داشته باشید متوجه این موضوع میشید که تو کیفیت ساخت نوکیا نه پرش انتن وجود داره(اپل) نه پرش انتن وای فای و کم و کاست دوربین وجود داره( اچ تی سی) نه کیفیت متوسط رو به پایین موزیک وجود داره( اسمارت فونهای جدید اریکسون) نه کیفیت ساخت پایین و عدم زیبایی و یکنواختی در طراخی وجود داره( سامسونگ) وتنها کم کاری در زمینه سیستم عامل و هوشمندی گوشی نسبت به بقیه محسوس هستش که اونم در حال حاضر با اتحادش با بزرگترین شرکت نرم افزاری دنیا قابل حله مسله اینجاست که همه کاربران دنیا در زما ن خرید گوشی ففط و فقط هوشمندی رو ند نظر قرار نمیدند و کیفیت دوربین عکاسی و کیفیت موزیک و مسیر یابی و خدمات و پشتیبانی هم ند نظرشون هست و نوکیا در همه این زمینه ها بهترینه

ali.newbest

۱۳۹۰/۵/۹
این دوره مهم نیست گوشیت چیه .مهم اینه سیستم عاملش چیه. الان گوشی باید یا سیستم عامل آندروید باشه یا آی او اس

soroushlord

۱۳۹۰/۵/۹
Kamran2011 شما که هنوز نمیدونی برای چی بلوتوسش قابلیت به اشتراک گذاری نداره. و نمیدونی دوربینش چقدر با کیفیاته راجبه اپل حرف نزن شما برو همون نوکیا بگیر چون فکر نمیکنم هنوز از تکنولوژی چیزی بدونی

Kamran2011

۱۳۹۰/۵/۹
TRIAL-50056662 برو با آیفونت حال کن و کاری به این کارا نداشته باش. گوشی که بلوتوثش قابلیت به اشتراک گذاری نداره و دوربینش هیچگونه تنظیماتی نداره و آنتنش را به را میپره و 1 میلیون و 100 هم قیمت الکی داره به درد لای جرز میخوره.