خانهاخبار
سامسونگ در حال تست نسخه اروپایی فیرم‌ور گلکسی اس ۲۳ FE است

سامسونگ در حال تست نسخه اروپایی فیرم‌ور گلکسی اس ۲۳ FE است

به نظر رسیده که شرکت سامسونگ مرحله تست فیرم‌ور گوشی گلکسی اس ۲۳ FE را برای ریجن اروپا آغاز کرده است.
۱۴۰۲/۳/۴

ساعاتی پیش، شاهد انتشار شایعه‌‌ای در مورد گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۳ FE بودیم که خبر از عرضه آن پیش از گوشی‌های تاشوی جدید این شرکت را می‌داد. اکنون نیز گزارش جدیدی در مورد این محصول منتشر شده که به ادعای آن، سامسونگ در حال تست نسخه اروپایی فیرم‌ور گلکسی اس ۲۳ FE است.

image

 

به نظر رسیده که این گوشی هنوز آماده عرضه نیست و به گفته این گزارش، احتمالا باید چند ماه برای معرفی آن صبر کنیم. تست فیرم‌ور نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵، مدتهاست که آغاز شده و احتمالا این دو گوشی کمی زودتر از اس ۲۳ FE معرفی خواهند شد. شرکت سامسونگ قصد داشته تا در ماه جولای از گوشی‌های تاشو جدید خود رونمایی کرده و در اوایل ماه آگوست نیز شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود.

سامسونگ گلکسی اس ۲۳ FE به احتمال زیاد از چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ استفاده کرده که در نسخه جهانی سری گلکسی اس ۲۲ به کار رفته بود. دوربین این گوشی که احتمالا مشابه نمونه قرار گرفته در گلکسی اس ۲۳ است؛ ۵۰ مگاپیکسلی بوده و ظرفیت باتری آن نیز معادل با ۴٫۵۰۰ میلی آمپر خواهد بود. گلکسی اس ۲۳ FE در نسخه‌هایی با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود.

درباره شایعات ضد و نقیض پیرامون زمان عرضه گلکسی اس ۲۳ FE چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، این گوشی پیش از محصولات تاشوی جدید این شرکت معرفی شده و یا باید منتظر معرفی آن در ماه‌های آگوست یا سپتامبر باشیم؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)