خانهاخبار
تصاویر تبلیغاتی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا با تمرکز ویژه بر نمایشگر کاور آن فاش شد

تصاویر تبلیغاتی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا با تمرکز ویژه بر نمایشگر کاور آن فاش شد

گوشی تاشو موتورولا به بزرگ‌ترین نمایشگر کاور در بین گوشی‌های تاشو فلیپ مجهز خواهد بود.
۱۴۰۲/۲/۲۷

چند روز پیش بود که افشاگر شناخته‌شده دنیای فناوری یعنی ایوان بلس رندرهای رسمی گوشی تاشو موتورولا موسوم به موتو ریزر ۴۰ اولترا را به اشتراک گذاشت. حالا این افشاگر بار دیگر با تصاویر تبلیغاتی این گوشی تاشو بازگشته است و عکس‌های باکیفیتی از موتورولا ریزر ۴۰ اولترا را در اختیار کاربران قرار داده است. این تصاویر جدید بر نمایشگر کاور موتورولا ریزر ۴۰ اولترا و قابلیت‌های آن متمرکز است که یکی از ویژگی‌های اصلی گوشی تاشو موتورولا محسوب می‌شود. 

همانطور که در این تصاویر مشخص است، نمایشگر کاور بزرگ موتورولا ریزر ۴۰ اولترا میزبان دوربین دوگانه و فلش LED خواهد بود. از آن سو، نمایشگر داخلی نیز از حاشیه‌های نازکی بهره می‌برد که با ناچ حفره دوربین سلفی همراه شده است. به علاوه، طراحی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا به گونه‌ای است که دستگاه قادر خواهد بود به مانند گلکسی زد فولد ۴ در حالت استندبای قرار بگیرد. 

تصاویر تبلیغاتی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا نشان می‌دهند که نمایشگر کاور این گوشی از قابلیت‌های نرم‌افزاری مختلفی مانند کنترل موسیقی در حال پخش، اجرای بازی‌، ثبت تصاویر سلفی و دسترسی سریع به برنامه‌های مختلف پشتیبانی خواهد کرد. سمت راست بدنه دستگاه نیز در خود کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا و پاور را قرار خواهد داد. رنگ‌بندی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا شامل سه رنگ قرمز، مشکی و سفید خواهد بود. 

مشخصات فنی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا

گوشی تاشو موتورولا به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز خواهد بود که با کانفیگ حافظه رم تا ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت همراه خواهد شد. نمایشگر داخلی و نمایشگر کاور این گوشی به ترتیب از اندازه ۶٫۹ اینچی (رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۶۴۰) و ۳٫۵ اینچی (رزولوشن ۱۰۵۶ در ۱۰۶۶) بهره خواهند برد. نرخ نوسازی این دو نمایشگر احتمالا ۱۲۰ و یا ۱۴۴ هرتز خواهد بود. انرژی موردنیاز دستگاه توسط باتری ۳۶۴۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. سیستم دوربین موتورولا ریزر ۴۰ اولترا شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی اصلی، لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)