خانهاخبار
گلکسی تب اس ۹ الترا احتمالا به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل دو مجهز خواهد بود

گلکسی تب اس ۹ الترا احتمالا به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل دو مجهز خواهد بود

افشاگری امروز اطلاعات مرتبط با سخت‌افزار و حجم باتری تراشه پرمیوم سامسونگ را فاش کرد.
۱۴۰۱/۱۲/۲۷

تا به امروز، اطلاعات بسیار کمی پیرامون نسل جدید سری تبلت پرچمدار سامسونگ موسوم به گلکسی تب اس ۹ در اختیار کاربران قرار گرفته است. یکی از معدود شایعاتی که درباره این سری تبلت پرچمدار منتشر شده ادعا کرده است که سری گلکسی تب اس ۹ الترا در برابر آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. این ویژگی می‌تواند به یکی قابلیت‌های اصلی سری گلکسی تب اس ۹ بدل شود چرا که اکثر تبلت‌های بازار از ویژگی مقاومت در برابر آب و غبار بی‌بهره هستند. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، امروز اطلاعات مربوط به سخت‌افزار و حجم باتری نسخه پرمیوم سری گلکسی تب اس ۹ موسوم به گلکسی تب اس ۹ الترا فاش شده است. 

افشاگری با نام کاربری tech_reve در گزارش جدید خود اذعان داشته است که گلکسی تب اس ۹ الترا به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل دو مجهز خواهد بود. گفته می‌شود این تراشه نسخه اورکلاک‌شده تراشه فعلی اسنپدراگون ۸ نسل دو محسوب می‌شود. به علاوه، انرژی موردنیاز سخت‌افزار این تبلت احتمالا توسط باتری حجیم ۱۰۸۸۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد. 

image

گلکسی تب اس ۸ الترا

قبلا گزارشی غیر رسمی ادعا کرده بود که سری گلکسی تب اس ۹ به جدیدترین تراشه کوالکام مجهز نخواهد بود و با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک عرضه خواهد شد. حالا با توجه به این گزارش جدید، به نظر می‌رسد تنها گلکسی تب اس ۹ و گلکسی تب اس ۹ پلاس از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک بهره می‌برند و مدل الترا با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل دو همراه خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که به مانند سری گلکسی تب اس ۹، جزئیات فنی و زمان معرفی تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل دو نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. به طور کلی، سری تراشه‌های کوالکام که پسوند پلاس را به همراه دارند از نظر عملکرد پردازشی مقداری قوی‌تر از نسخه اصلی آن تراشه هستند. در نتیجه، امکان دارد تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو همان تراشه مخصوص سری گلکسی اسنپدراگون ۸ نسل دو باشد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)