خانهاخبار
تا عرضه نسل بعدی استیم دک سال‌ها زمان باقی مانده است

تا عرضه نسل بعدی استیم دک سال‌ها زمان باقی مانده است

یکی از مقامات شرکت «Valve» به تازگی اعلام کرده که عرضه نسل بعدی کنسول قابل حمل استیم دک، زمان زیادی باقی مانده است.
۱۴۰۱/۱۲/۱۸

نخستین کنسول قابل حمل شرکت «Valve» یعنی استیم دک، توانست تا با استقبال فراوانی از سوی کاربران و منتقدین روبرو شود. این کنسول قدرتمند، در حال حاضر توان اجرای بیش از ۸۰۰۰ بازی را داشته که شامل عناوین مستقل و حتی بازی‌های جدید و سنگینی چون Elden Ring و Cyberpunk 2077 می‌شوند.

image

 

به تازگی «پیِر لو گریفا» که از مهندسین شرکت «Valve» است؛ طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری Rock, Paper, Shotgun گفته که به عقیده وی، استیم دک از پتانسیل بالایی برای موفقیت در این نسل از کنسول‌ها برخوردار است. وی همچنین به چالش‌هایی که سر راه افزایش قدرت این کنسول قابل حمل قرار دارند؛ اشاراتی داشته است.

یکی دیگر از طراحان شرکت «Valve» با نام «لاورنس ینگ» نیز صحبت‌های آقای «گریفا» در این زمینه را تایید کرده و می‌گوید که به عقیده وی، تا عرضه نسل بعدی استیم دک با سخت افزاری قدرتمند‌تر، چندین سال زمان باقی مانده است. این امر، چندان نیز دور از انتظار نیست؛ زیرا تنها کمی بیشتر از یک سال از عرضه استیم دک به بازار می‌گذرد.

image

 

با وجودی که استیم دک محصول جدیدی محسوب می‌شود؛ آپدیت‌هایی بسیاری برای این دستگاه منتشر شده که بسیاری از بخش‌های آن را بهبود بخشیده‌‌اند. جدیدترین آپدیت این کنسول، امکان تجربه بازی Doom Eternal با ری تریسینگ یا فناوری رهگیری پرتو‌ها را فراهم کرده و گلیچ های گرافیکی بازی جدید Wo Long: Fallen Dynasty نیز برطرف شده‌اند.

درباره استیم دک چه فکر می‌کنید؟ آیا مشخصات قدرتمند و آرشیو بازی‌های استیم، شما را برای خرید این کنسول قابل حمل ترغیب کرده یا در این رده قیمتی، ترجیح می‌دهید تا کنسول‌های معمولی نسل نهمی را تهیه کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)