خانهاخبار
ویوو X فلیپ احتمالا از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد

ویوو X فلیپ احتمالا از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد

اولین گوشی تاشو صدفی برند ویوو به احتمال زیاد ماه بعد میلادی معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۱۲/۱۷

همانطور که شایعات پیشین اذعان داشته‌اند، ویوو قصد دارد به زودی از اولین گوشی تاشو صدفی خود رونمایی کند که احتمالا ویوو X فیلپ نام خواهد داشت. در این راستا، امروز افشاگر برجسته چینی موسوم به Digital Chat Station در گزارشی مفصل به بررسی مشخصات فنی احتمالی این گوشی تاشو پرداخته است. 

طبق این گزارش، ویوو X فلیپ به مانند دیگر گوشی‌ تاشو این برند یعنی ویوو X فولد پلاس از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک بهره خواهد برد که با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. قبلا نیز تصویری شماتیک از ویوو X‌ فلیپ منتشر شده بود که نمایشگر کاور بزرگ و دوربین دوگانه پشتی آن را نشان می‌داد. این دو دوربین به احتمال زیاد شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX866 سونی و لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی IMX663 می‌شود. 

image

تصویر شماتیک ویوو X فولد پلاس طراحی آن را نشان می‌دهد

به مانند دیگر گوشی‌های پرچمدار ویوو، ‌دوربین‌های این گوشی تاشو توسط برند شناخته‌شده زایس بهینه خواهد شد. برای ثبت تصاویر سلفی نیز نمایشگر داخلی ویوو X فلیپ میزبان ناچ حفره دوربین سلفی خواهد بود. براساس آنچه این افشاگر ادعا کرده است،‌ ویوو X فلیپ از نمایشگر داخلی ۶٫۸ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس برخوردار خواهد بود. با توجه به تصویر شماتیک لو رفته از ویوو X فلیپ، این گوشی احتمالا کوچک‌تر از موتو ریزر ۲۰۲۲ خواهد بود و به احتمال زیاد از ابعاد مشابه اوپو فایند N2 فلیپ (نمایشگر ۶٫۸ اینچی فول اچ‌دی پلاس) بهره خواهد برد. 

image

ویوو X فولد

منبع تغذیه ویوو X فلیپ احتمالا باتری ۴۴۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ ۴۴ واتی خواهد بود که از باتری‌ اکثر گوشی‌های تاشو موجود در بازار سریع‌تر و حجیم‌تر است. البته اوپو فایند N2 فلیپ با باتری ۴۳۰۰ میلی‌امپر ساعتی و شارژ ۴۴ واتی شبیه‌ترین نمونه به گوشی تاشو ویوو محسوب می‌شود. به علاوه،‌ شایعه شده است که سنسور اثر انگشت ویوو X فلیپ در سمت راست بدنه (همراه با کلید پاور) قرار خواهد گرفت. 

در نهایت باید اشاره کرد که ویوو X فلیپ به احتمال زیاد ماه آینده میلادی در چین معرفی خواهد شد و تیزرهای مرتبط به آن نیز احتمال دارد از هفته‌‌های آینده در دسترس قرار بگیرند. انتظار می‌رود اولین گوشی تاشو صدفی ویوو علاوه بر بازار چین برای بازارهای جهانی نیز عرضه شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)