خانهاخبار
حجم باتری دو مدل ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری گلکسی واچ ۶ فاش شد

حجم باتری دو مدل ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری گلکسی واچ ۶ فاش شد

گلکسی واچ ۶ احتمالا از باتری حجیم‌تری در مقایسه با نسل قبلی بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۱۲/۱۱

در حالی که هنوز تا رونمایی از نسل جدید سری ساعت‌های هوشمند سامسونگ موسوم به گلکسی واچ ۶ زمان زیادی باقی مانده است، امروز ظرفیت باتری دو مدل ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری گلکسی واچ ۶ فاش شد. در این راستا، وبسایت GalaxyClub به اسنادی دست یافته است که حجم باتری گلکسی واچ ۶ نسخه ۴۰ میلی‌متری و ۴۴ میلی‌متری را نشان می‌دهد. متأسفانه در این گزارش اشاره‌ای به حجم باتری گلکسی واچ ۶ پرو نشده است. 

باتری نسخه ۴۰ میلی‌متری / باتری نسخه ۴۴ میلی‌متری

طبق این گزارش، سامسونگ دو باتری با شناسه مدل‌های EB-BR935ABY و EB-BR945ABY را ثبت کرده است که احتمالا در ساعت‌های هوشمند با شناسه مدل‌های SM-R93x (نسخه ۴۰ میلی‌متری) و SM-R94x (نسخه ۴۴ میلی‌متری) به کار خواهد رفت. به طور خلاصه، دو مدل گلکسی واچ ۶ از باتری حجیم‌تری در مقایسه با نسل قبلی بهره خواهد برد. 

شایان ذکر است حجم باتری EB-BR935ABY برابر با ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که ظرفیت آن در مقایسه با باتری ۲۸۴ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی واچ ۵ در حدود ۵٫۶ درصد افزایش خواهد داشت. به نسبت حجم باتری گلکسی واچ ۴، باتری ساعت نسل جدید سامسونگ حدود ۲۱٫۴ درصد بیشتر شده است. از آن سو، باتری EB-BR945ABY نیز ۴۲۵ میلی‌آمپر ساعتی است که در مقایسه با گلکسی واچ ۵ حدود ۳٫۶ درصد بیشتر شده است. باتری نسخه ۴۴ میلی‌متری گلکسی واچ ۶ نیز احتمالا ۱۷٫۷ درصد به نسبت نسخه ۴۴ میلی‌متری گلکسی واچ ۴ افزایش خواهد داشت. 

image

گلکسی واچ ۵

در نهایت باید اشاره کرد که شایعات قبلی ادعا کرده‌اند گلکسی واچ ۶ برخلاف طراحی تخت سری گلکسی واچ ۵ با طراحی شیشه خمیده همراه خواهد بود. به علاوه،‌ نسل جدید ساعت هوشمند گوگل احتمالا در پاییز سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)