خانهاخبار
احتمال عرضه گوشی اچ‌تی‌سی جدید: شایعاتی از یک میان‌رده قدرتمند

احتمال عرضه گوشی اچ‌تی‌سی جدید: شایعاتی از یک میان‌رده قدرتمند

اچ‌تی‌سی ممکن است در تابستان امسال یک گوشی هوشمند میان‌رده دیگر را به بازار عرضه کند. 
 

۱۴۰۳/۲/۹

شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی، که تاکنون به عنوان یکی از پیشگامان در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شد، اخیراً تصمیم به کوچک کردن بخش موبایل خود گرفته است. این تغییر نقشه کسب و کاری، به معنای عدم عرضه مکرر گوشی‌های جدید از این برند است.

با اینکه درآمد اصلی اچ‌تی‌سی اکنون از طریق بخش واقعیت مجازی (VR) تأمین می‌شود، اما همچنان این شرکت به تولید گوشی‌های هوشمند ادامه می‌دهد.

به گزارش MySmartPrice، یک گوشی میان‌رده با برند اچ‌تی‌سی در وب‌سایت گیک‌بنچ، که یکی از مراجع معتبر بررسی عملکرد سخت‌افزار دستگاه‌های مختلف است، مشاهده شده است.

اطلاعاتی درمورد یک گوشی اچ‌تی‌سی با کد «HTC 2QDA100» در پایگاه‌داده‌ی نرم‌افزار بنچ‌مارک گیک‌بنچ مشاهده شده است.

کد نام دستگاه اطلاعات زیادی به ما نمی‌دهد، اما با بررسی اطلاعات ثبت‌شده توسط این نرم‌افزار، یک نکته قطعی به نظر می‌رسد: این گوشی از ۱۲ گیگابایت رم بهره خواهد برد.

احتمال عرضه گوشی اچ‌تی‌سی (HTC) جدید

پردازنده‌ی این گوشی میان‌رده‌ی معرفی‌نشده‌ی اچ‌تی‌سی، هشت هسته‌ای بوده و با کد «crow» شناخته می‌شود. خوشبختانه، پیش‌تر می‌دانستیم که این کد برای تراشه‌ اسنپدراگون ۷ نسل ۳ شرکت کوالکام استفاده می‌شود؛ بنابراین، پردازنده‌ی گوشی بعدی میان‌رده‌ی اچ‌تی‌سی همین تراشه خواهد بود.

فراتر از مشاهده‌شدن در گیک‌بنچ، گوشی HTC 2QDA100 همچنین موفق به اخذ تأییدیه‌ی مورد نیاز بلوتوث SIG شده است. متاسفانه، این تاییدیه جزئیات دیگری در مورد گوشی، به جز پشتیبانی از بلوتوث نسخه ۵.۳، فاش نمی‌کند.

فهرست گیک‌بنچ به تاریخ ۲۵ آپریل و تأییدیه‌ی بلوتوث SIG به تاریخ روز بعد آن ثبت شده‌اند. با وجود اینکه در هر دو مورد تنها کد نام گوشی ذکر شده است، اما این احتمال وجود دارد که این دستگاه دنباله‌روی گوشی HTC U23 باشد که تقریباً یک سال پیش عرضه شد.

اگر اچ‌تی‌سی به سنت گذشته خود پایبند باشد، گوشی میان‌رده‌ی بعدی این شرکت احتمالا در تابستان امسال، یعنی حوالی خرداد یا تیرماه، معرفی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)