خانهاخبار
هواوی واچ فیت ۳ تغییرات عمده‌ای در بخش طراحی و رابط کاربری را به همراه خواهد داشت

هواوی واچ فیت ۳ تغییرات عمده‌ای در بخش طراحی و رابط کاربری را به همراه خواهد داشت

به تازگی شاهد افشای مطالبی درباره ساعت هوشمند جدید شرکت هواوی هستیم که خبر از اعمال تغییراتی در بخش طراحی و رابط کاربری این محصول را می‌دهند.

۱۴۰۳/۲/۹

در امروز شاهد انتشار گزارشی درباره ساعت هوشمند هواوی واچ فیت ۳ هستیم که به تغییرات اعمال شده در بخش طراحی و رابط کاربری این محصول اشاره می‌کند. به گزارش «Fixed Focus Digital» که یکی از افشاگران فعال در شبکه اجتماعی ویبو است؛ نسل جدید هواوی واچ فیت احتمالا طی اواخر فصل بهار یا اوایل تابستان روانه بازار خواهد شد.

huawei 1.jpg

این ساعت هوشمند دارای نمایشگری مستطیل-شکل از نوع خمیده 2.5D و یک پیچ دیجیتالی در حاشیه سمت چپ خود است. در هفته گذشته، شاهد افشای رندر‌هایی از این محصول نیز بودیم؛ اما رندر‌های جدید آن نشانگر شباهت بسیار زیاد هواوی واچ فیت ۳ به اپل واچ هستند.

در کنار این طراحی جدید، هواوی واچ فیت ۳ در بخش رابط کاربری نیز تغییراتی عمده را به همراه خواهد داشت. این ساعت به همراه جدیدترین نسخه HarmonyOS برای دستگاه‌های پوشیدنی عرضه خواهد شد و احتمالا در این محصول شاهد استفاده از سیستم عامل HarmonyOS 4.2 یا HarmonyOS NEXT هستیم.

huawei 2.jpg

به ادعای این افشاگر، هواوی در این رابط کاربری جدید بخش عمده تمرکز خود را به کیفیت انیمیشن‌ها اختصاص داده است و این رابط کاربری امکان نمایش فونت‌های بزرگ‌تر و پشتیبانی از واچ‌فیس‌های بیشتری را به همراه دارد. البته، باید گفت که این شایعات هنوز توسط منابع دیگری مورد تایید واقع نشده‌اند.

به احتمال زیاد، هواوی واچ فیت ۳ ابتدا روانه بازار چین شده و سپس به سایر کشور‌ها نیز راه خواهد یافت؛ اما هنوز شاهد اشاره‌ای به مشخصات سخت افزاری، قیمت و زمان دقیق عرضه این محصول نیستیم. با این وجود، صنعت تکنولوژی با سرعت بالایی در حال حرکت است و در هفته‌های آتی، شایعات بیشتری درباره هواوی واچ فیت ۳ منتشر خواهند شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)