خانهاخبار
زمان رونمایی از پوکو X5 پرو در طی نمایش یک فیلم بالیوودی فاش شد!

زمان رونمایی از پوکو X5 پرو در طی نمایش یک فیلم بالیوودی فاش شد!

گوشی جدید برند پوکو احتمالا ابتدا برای بازار هند عرضه خواهد شد و سپس روانه بازارهای جهانی می‌شود.
۱۴۰۱/۱۱/۶

شیائومی اوایل ماه جاری میلادی خبر از عرضه جدیدترین نسل سری گوشی‌های پوکو موسوم به پوکو X5 داد. در این راستا، شایعات مختلفی پیرامون سری پوکو X5 منتشر شده است که بخشی بزرگی از مشخصات فنی دو مدل آن به نام‌های پوکو X5 و پوکو X5 پرو را لو داده‌اند. البته شیائومی تا به امروز هیچگونه اطلاعاتی درباره زمان رونمایی این سری میان‌رده در اختیار کاربران قرار نداده است ولی دیروز گزارشی منتشر شد که تاریخ معرفی سری پوکو X5 را فاش ساخته است. 

image

پوستر تبلیغاتی پوکو X5‌ پرو در حین نمایش فیلم

براساس این گزارش، یک پوستر تبلیغاتی در حین پخش فیلم هندی Pathaan نمایش داده شده است که زمان رونمایی گوشی پوکو X5 پرو را اعلام می‌کند. طبق اطلاعات قرار گرفته در این پوستر، پوکو X5 پرو در تاریخ ۶ فوریه مصادف با ۱۷ بهمن در هند رونمایی خواهد شد. در حال حاضر، مشخص نیست آیا این گوشی در تاریخ یاد شده برای بازارهای جهانی رونمایی خواهد شد و یا معرفی آن به تاریخ دیگری موکول خواهد شد. برای مقایسه، پوکو X4 پرو یک ماه پس از معرفی برای بازارهای جهانی روانه بازار هند شد. حالا اما به نظر می‌رسد شیائومی استراتژی متفاوتی در پیش خواهد گرفت و ابتدا پوکو X5 پرو را برای بازار هند معرفی خواهد کرد و پس از چند هفته این گوشی را برای بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد. 

image

تصویر واقعی پوکو X5 پرو

در نهایت باید اشاره کرد که پوکو X5 پرو به عنوان نسخه ری‌برند شده ردمی نوت ۱۲ پرو اسپید ادیشن عرضه خواهد شد. در این راستا، این گوشی جدید به تراشه اسنپدراگون 778G و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. پنل جلویی آن نیز میزبان نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس خواهد بود. دوربین اصلی این میان‌رده در خود سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی جای خواهد داد و با لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)