خانهاخبار
آغاز فصل دوم بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 به تعویق افتاد

آغاز فصل دوم بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 به تعویق افتاد

پس از بازخورد‌های اولیه منفی کاربران به بخش مولتی پلیر و بتل رویال Call of Duty: Modern Warfare 2، اکتیویژن آغاز فصل دوم این بازی را جهت رفع این مشکلات به تعویق انداخته است.
۱۴۰۱/۱۱/۱

پس از انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 و همچنین بخش بتل رویال محبوب و رایگان آن یعنی Warzone 2.0، بازیکنان انتقادات فراوانی به گیمپلی و همچنین مشکلات بازی داشته و همین امر، موجب شده تا اکتیویژن آغاز فصل دوم این بازی را مدتی به تعویق بیاندازد.

image

 

اکتیویژن در صفحه توییتر Call of Duty، اعلام کرده که زمان آغاز فصل دوم Call of Duty: Modern Warfare 2، دو هفته به تعویق افتاده و از ۱ فوریه (۱۲ بهمن) به ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) تغییر کرده است. اکتیویژن در توییت خود گفته که تیم آنها در حال بررسی بازخورد کاربران و اعمال تغییرات لازم در بازی است.

در فصل دوم این بازی، قرار است تا شاهد بازگشت حالت محبوب Resurgence بوده و مپ کوچک جدیدی نیز به بخش وارزون اضافه خواهد شد. اکتیویژن می‌گوید که تغییراتی برای بخش گولاگ، سیستم لوت و همچنین لودآوت بازیکنان نیز اعمال شده‌اند. برای بخش مولتی پلیر Call of Duty: Modern Warfare 2 نیز چند مپ، حالت و سلاح جدید افزوده شده و حالت رنکد یا حرفه‌ای نیز پس از درخواست‌های فراوان بازیکنان، در راه است.

image

 

فصل اول وارزون به دلیل باگ‌های متعدد خود، بسیار پر فراز و نشیب بوده و در روز‌های اول آن، برخی از کاربران حتی امکان تجربه بازی را نداشتند. باگ دیگری نیز موجب ناپدید شدن برخی پلیر‌ها می‌شد که مسلما در یک عنوان بتل رویال، غیر قابل قبول است. البته برخی ویژگی‌های بازی مانند قابلیت چت در هنگام نزدیک شدن به پلیر‌های دیگر، مورد تحسین قرار گرفته و موجب خلق کلیپ‌های بامزه‌ای در فضای مجازی نیز شده است!

image

 

شما درباره بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 و بخش بتل رویال آن یا همان Warzone 2.0 چه می‌اندیشید؟ آیا این بازی، در حد انتظارات شما ظاهر شد یا از جانشین Call of Duty: Modern Warfare (2019) توقع بیشتری داشتید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)