خانهاخبار
نسخه بازسازی شده The Witcher یک عنوان جهان باز خواهد بود!

نسخه بازسازی شده The Witcher یک عنوان جهان باز خواهد بود!

استودیوی سی دی پراجکت رد اخیرا جزئیات جدیدی را درباره نسخه بازسازی شده عنوان The Witcher 1 اعلام کرده است.
۱۴۰۱/۹/۸

استودیوی سی دی پراجکت رد اخیرا اعلام کرده که نسخه بازسازی شده عنوان The Witcher که با موتور گرافیکی آنریل انجین 5 در دست ساخت است؛ یک عنوان کاملا جهان باز خواهد بود. این بازی که اولین نسخه در این سری به حساب می‌آید؛ در سال ۲۰۰۷ منتشر شد.

image

 

این خبر برای نخستین بار، طی نشست مالی سه ماهه سوم سال این استودیو اعلام شد. مقامات سی دی پراجکت رد اشاره‌ای به نسخه بازسازی شده عنوان The Witcher داشته و اعلام کردند که این عنوان، یک بازی نقش آفرینی جهان باز و تک نفره با تمرکز ویژه‌ای روی بخش داستانی خواهد بود.

سی دی پراجکت رد پیش‌تر تنها به این امر اشاره کرده بودند که با یک بازی کامل در سری ویچر طرف هستیم؛ اما با توجه به اینکه نسخه اصلی این بازی یک عنوان جهان باز نبود، به نظر می‌رسد که این استودیو تغییراتی بنیادین را در نسخه بازسازی شده این بازی اعمال کرده است. مسلما، موفقیت بی حد و مرز The Witcher 3: Wild Hunt نیز که نخستین عنوان جهان باز در این سری بود؛ در این امر بی‌تاثیر نبوده است.

image

 

متاسفانه، این استودیو جزئیات بیشتری را در مورد این بازی منتشر نکرده و می‌گویند که باید کمی صبر داشته باشیم. آقای «آدام باداوسکی»، یکی از مدیران این استودیو درباره عنوان The Witcher چنین می‌گوید:

«بازی The Witcher، نخستین بازی تولید شده توسط استودیوی ما بوده و نقطه آغازین سی دی پراجکت رد محسوب می‌شود. بازگشت به این بازی و خلق دوباره آن برای تجربه نسل جدید گیمر‌ها، واقعا بی‌نظیر است و هدف ما این بوده که حس و حال و عظمت جهان The Witcher را مجددا به تصویر بکشیم.»

بازی The Witcher در شهر «ویزیما» که پایتخت کشور خیالی «تِمِریا» است؛ جریان دارد. اگر عنوان The Witcher 3: Wild Hunt را تجربه کرده باشید؛ حتما این بخش را که به صورت محدود در این بازی حضور داشت، به خاطر دارید. در نسخه بازسازی شده The Witcher اما، بازیکنان می‌توانند در شهر «ویزیما» و اطراف آن به گشت و گذار بپردازند.

در نسخه اصلی این بازی، بخش‌های متفاوت آن از یکدیگر جدا بودند و پس از پایان مراحل در یک محیط و ترک آن، دیگر امکان بازگشت به آن بخش وجود نداشت. در نسخه بازسازی شده اما، تمامی این بخش‌ها در یک جهان باز به یکدیگر متصل بوده و بازیکنان می‌توانند تا به راحتی به تمامی نقاط «ویزیما» مراجعه کنند.

image

 

درباره نسخه بازسازی شده The Witcher و جهان باز بودن آن چه می‌اندیشید؟ آیا این بازی را در سال ۲۰۰۷ تجربه کرده بودید یا می‌خواهید تا برای نخستین بار نسخه بازسازی شده آن با آنریل انجین 5 را تجربه کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)