خانهاخبار
وان پلاس نورد N300 5G به طور رسمی معرفی شد

وان پلاس نورد N300 5G به طور رسمی معرفی شد

امروز شرکت وان پلاس از جدیدترین گوشی سری نورد خود N300 5G رونمایی کرد که دارای تراشه دایمنسیتی 810، شارژ ۳۳ واتی و ویژگی‌های دیگر است.
۱۴۰۱/۸/۲

شرکت وان پلاس امروز از گوشی جدید سری نورد یعنی نورد N300 5G رونمایی کرده که از پردازنده دایمنسیتی 810 بهره می‌برد. این گوشی مسئولیت بزرگی بر عهده دارد زیرا مدل قبلی آن نورد N200 5G، یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های مقرون به صرفه در آمریکا بوده که ۶۰ درصد از کل فروش گوشی‌های سری نورد وان پلاس را به خود اختصاص داده بوده است.

نورد N300 5G یک صفحه نمایش ۶٫۵۶ اینچی از نوع IPS LCD دارد که وضوح تصویر آن +HD است و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز دارد، که از این حیث به مانند مدل قبلی خود است. بریدگی نمایشگر این گوشی از نوع قطره‌ای است که میزبان دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سلفی آن است. این گوشی اکنون در قسمت پشت خود یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دارد در حالی که در قسمت محافظت بیومتریک، نورد N300 5G از اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه پاور بهره می‌برد. وان پلاس ظرفیت باتری این گوشی را هم به مانند قبل، ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت در نظر گرفته، اما سرعت شارژ باتری آن را به ۳۳ وات بروزرسانی کرده که نوید سرعت بیشتری نسبت به نسل قبل را می‌دهد. در بخش نرم افزار هم سیستم عامل Oxigen را داریم که مبتنی بر اندروید ۱۳ است.

وان پلاس نورد N300 5G فقط در یک رنگ مشکی نیمه شب خاص و گزینه رم ۴ گیگابایتی و فضای ذخیره سازی ۶۴ گیگ عرضه می‌شود که از این نظر تنوع ندارد، ولی شاید در آینده وان پلاس به گزینه‌های رنگ و پیکربندی آن تنوع بیشتری ببخشد. قیمت خرده فروشی این گوشی ۲۲۸ دلار تعیین شده است و فروش آن از ۳ نوامبر (۱۲ آبان) شروع می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)