خانهاخبار
رندر‌هایی از ایرفون‌ بی‌سیم ناتینگ ایر 2 لو رفت

رندر‌هایی از ایرفون‌ بی‌سیم ناتینگ ایر 2 لو رفت

به تازگی شاهد انتشار رندر‌هایی از ایرفون بی‌سیم ناتینگ ایر 2 هستیم که طراحی این محصول را نشان می‌دهند.
۱۴۰۱/۷/۳۰

شرکت نسبتا جدید ناتینگ که توسط یکی از بنیان‌گذاران پیشین وان پلاس به نام «کارل پی» تاسیس شده بود؛ تا به حال یک گوشی و همچنین یک ایرفون بی‌سیم را روانه بازار کرده است. در سال گذشته، این شرکت از ایرفون بی‌سیم ناتینگ ایر 1 رونمایی کرده و اکنون نیز به نظر می‌رسد که نسل بعدی این ایرفون‌ها در راه است. به تازگی، شاهد رندر‌هایی از ناتینگ ایر 2 هستیم که طراحی این ایرفون‌های بی‌سیم را نمایش می‌دهند.

image

 

اینطور که به نظر می‌آید؛ شرکت ناتینگ تغییرات ظاهری چندانی در ناتینگ ایر 2 اعمل نکرده است. این ایرفون‌ها همچنان دارای یک قاب شفاف هستند و طراحی هر یک از ایرباد‌ها نیز به صورت دو رنگ است. تنها تفاوت اصلی که در این عکس‌ها بین این ایرفون‌ها و نسل پیشین دیده می‌شود؛ عبارت «ear (2)» بوده که روی پایه هر یک از ایرباد‌ها قرار گرفته است. متاسفانه، مشخصات سخت افزاری این ایرفون‌ها همچنان مشخص نشده‌اند.

image

 

اگر به خاطر داشته باشید؛ شرکت ناتینگ مدتی پیش نیز تیزری از یک ایرفون بی‌سیم به نام ناتینگ ایر استیک منتشر کرده بود که از طراحی متفاوتی بهره می‌بردند. ایرفون ناتینگ ایر استیک، قرار است تا در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) رونمایی شود. به ادعای این شرکت، ناتینگ ایر استیک بسیار سبک بوده و وزن آن هر یک از ایرباد‌های آن تنها به ۴.۴ گرم می‌رسد. بنابراین، به نظر می‌آید که این محصول برای استفاده بلند مدت مناسب است.

البته، ناتینگ ایر استیک و ناتینگ ایر 2، دو محصول کاملا متفاوت هستند و تشابه‌های چندانی بین آنها وجود ندارد. با توجه به اینکه ناتینگ هنوز تیزری رسمی از ناتینگ ایر 2 را منتشر نکرده؛ احتمالا فاصله زمانی نسبتا زیادی تا معرفی این محصول باقی مانده است. این شرکت مدتی پیش، قیمت ناتینگ ایر 1 را نیز افزایش داده بود که با توجه به اینکه زمان زیادی از عرضه آنها به بازار می‌گذرد؛ حرکت نامتعارفی از سوی ناتینگ به نظر می‌رسد.

 

درباره رندر‌های منتشر شده از ناتینگ ایر 2 و طراحی این ایرفون‌ها چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)