خانهاخبار
اچ پی به اشتباه از اسکرین‌شات متعلق به macOS در تبلیغ لپ‌تاپ ویندوزی خود استفاده کرد!

اچ پی به اشتباه از اسکرین‌شات متعلق به macOS در تبلیغ لپ‌تاپ ویندوزی خود استفاده کرد!

اچ پی در اقدامی عجیب، برای تبلیغ لپ تاپ ویندوزی خود از یک اسکرین‌شات متعلق به سیستم عامل مک‌های اپل استفاده کرده است.
۱۴۰۱/۷/۲۹

به نظر می‌رسد که از دیدگاه شرکت اچ پی که سازنده لپ تاپ‌های ویندوزی است، حداقل طبق آگهی که این شرکت در Reddit تبلیغ کرده است، یک لپ تاپ کامل لپ تاپی است که سیستم عامل macOS را اجرا می‌کند! این تبلیغ یک لپ تاپ اچ پی را با اسکرین شاتی از سیستم عامل macOS نشان می‌دهد که به وضوح یک کار فوتوشاپ اشتباه است.

image

 

در این آگهی عنوان شده که «اچ پی لپ تاپ‌هایی عالی برای هر محیطی که از آنجا کار می‌کنید، دارد». اسکرین شات macOS که در این تبلیغ کار شده، یک صندوق ورودی جیمیل را در کروم نشان می‌دهد که لوگوی اپل در نوار منو کاملا قابل مشاهده است.

شایان ذکر است که موافقت نامه‌های مجوز اپل، اجازه اجرای macOS را بر روی کامپیوترهای شخصی نمی‌دهد، اما یک جامعه هکینتاش از کاربران وجود دارد که به طور غیر رسمی macOS را روی کامپیوترهای شخصی نصب می‌کنند. اپل در اواسط دهه ۱۹۹۰ میلادی مجوز سیستم عامل 7 خود را به سایر فروشندگان کامپیوتر داد، اما این برنامه توسط استیو جابز پس از بازگشت او به شرکت اپل، متوقف شد.

فعلا هیچ عکس‌العملی توسط مسئولان شرکت اچ پی در خصوص این موضوع مشاهده نشده، اما بعید نیست که به زودی شاهد حذف این تبلیغ از سوی این شرکت باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)