خانهاخبار
نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 به طور رسمی معرفی شد

نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 به طور رسمی معرفی شد

شرکت کونامی در امروز تریلری از نسخه بازسازی شده عنوان Silent Hill 2 را منتشر کرده است.
۱۴۰۱/۷/۲۸

پس از ماه‌ها گمانه‌زنی و انتشار شایعات متفاوت، شرکت کونامی سرانجام از نسخه بازسازی شده بازی Silent Hill 2 رونمایی کرده است. تریلر این بازی که در ابتدای رویداد Silent Hill Trasmission کونامی نمایش داده شد؛ جزئیات گرافیکی فوق‌العاده‌ای را به تصویر کشیده و حس و حال نسخه اصلی بازی که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد را نیز تداعی می‌کند.

image

 

این تریلر چهره جدید «جیمز ساندرلند»، شخصیت اصلی این بازی را نشان داده که برای پیدا کردن همسر خود «مری» که مدتهاست ناپدید شده؛ به شهر سایلنت هیل می‌آید. در این تریلر، بسیاری از المان‌های اصلی فرنچایز Silent Hill مانند خیابان‌های پر از مه، چندین دشمن آشنا و همچنین شخصیت منفی اصلی و وحشتناک این سری، یا همان «پیرامید هد» را شاهد هستیم.

نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 توسط استودیوی بلوبر تیم در حال ساخت بوده و در انحصار کنسول پلی استیشن 5 خواهد بود. این عنوان، تنها بازی در دست ساخت در سری Silent Hill‌ نبوده و کونامی در حال کار روی پروژه‌هایی به نام‌های Silent Hill: Ascension و Silent Hill F نیز هست.

image

 

حدود ده سال است که شاهد انتشار نسخه جدیدی در فرنچایز Silent Hill‌ نبوده‌ایم. شرکت کونامی، سالها پیش اعلام کرد که نسخه جدید این بازی با نام Silent Hills، توسط «هیدئو کوجیما»، کارگردان معروف سری Metal Gear در حال ساخت است. آقای «کوجیما» سپس یک دموی بی نظیر از این عنوان با نام PT را منتشر کرد که با استقبال بی‌سابقه‌ای روبرو شده و در واقع حس و حال سایر بازی‌های ژانر وحشت را نیز تغییر داد.

متاسفانه، اختلافات بین «هیدئو کوجیما» و کونامی، موجب این شد که وی این شرکت را ترک کرده و بازی Silent Hills نیز کنسل شود. حالا به نظر می‌رسد که کونامی با نیم نگاهی به کپ‌کام و موفقیت نسخه‌های بازسازی شده سری Resident Evil، تصمیم گرفته تا شانس خود را با فرنچایز Silent Hill امتحان کند. این شرکت در حال تولید یک اقتباس سینمایی از Silent Hill 2 بوده و یک پروژه دیگر با نام Silent Hill: Townfall را نیز در دست ساخت دارد.

image

 

درباره معرفی نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 چه می‌اندیشید؟ آیا در گذشته، از طرفداران این بازی بودید و منتظر تجربه دوباره آن با گرافیک و گیمپلی مدرن هستید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)