خانهاخبار
یک اپل واچ سری 7 منفجر شده و کاربری را روانه بیمارستان کرد!

یک اپل واچ سری 7 منفجر شده و کاربری را روانه بیمارستان کرد!

تا به حال داستان‌های زیادی درباره نجات دادن جان کاربران توسط اپل واچ شنیده‌ایم؛ اما این بار یک اپل واچ جان کاربری را شدیدا به خطر انداخته است.
۱۴۰۱/۷/۱۴

تا به حال، داستان‌ها و خبرهای زیادی را درباره نجات دادن جان کاربران توسط اپل واچ شنیده‌ایم؛ اما این بار، ساعت هوشمند اپل یک کاربر را به دلایل کاملا متفاوتی روانه بیمارستان کرده است! یک اپل واچ سری 7، به تازگی پس از داغ شدن، مقداری دود از خود خارج کرده و سپس منفجر شده است.

image

 

کاربری که این حادثه را تجربه کرده؛ در صحبت‌های خود با خبرگزاری 9to5Mac می‌گوید که در ابتدا ساعتش شروع به داغ شدن کرده است. وی سپس متوجه ترک خوردن بخش پشتی بدنه ساعت شده و اپل واچ نهایتا یک اعلان در مورد بالا بودن دمای ساعت را به وی نمایش داده و به کاربر توصیه کرده تا دستگاه را خاموش کند.

این کاربر با پشتیبانی شرکت اپل تماس گرفته و پس از مطلع کردن کارشناسان، با یکی از مقامات آنها صحبت کرده تا موضوع را بررسی کند. این مسئول اپل، به کاربر توصیه کرده که تا اطلاع ثانوی، از اپل واچ خود استفاده نکند. در روز بعد اما، اوضاع وخیم‌تر شده و افزایش دمای ساعت موجب ترک خوردن نمایشگر آن شده بود.

image

 

کاربر اپل واچ، سعی داشته تا ساعت هوشمند خود را بردارد و با گرفتن چندین عکس از آن، آنها را به پشتیبانی اپل ارسال کند؛ اما اپل واچ سری 7 وی شروع به سر و صدا کرده و دودی نیز از آن خارج می‌شد. این دستگاه سپس منفجر شده و کاربر سعی کرده تا برای حفظ امنیت خود، آن را از پنجره به بیرون پرتاب کند. مبل خانه این کاربر نیز توسط اپل واچ سوزانده شده است.

وی که نگران مسمومیت از سرب بوده؛ به بیمارستان مراجعه کرده است و خوشبختانه متوجه شده که میزان سرب داخل یک اپل واچ، برای مسموم کردن یک فرد کافی نیست. این کاربر پس از مرخص شدن از بیمارستان، با اپل تماس گرفته و آنها به وی اطلاع داده‌اند که مشکل او در اولویت است و تا روز دوشنبه این هفته با این کاربر تماس خواهند گرفت. کوپرتینویی‌ها اما کمی بد قولی کرده و در روز چهارشنبه با کاربر ذکر شده تماس گرفته‌اند.

image

 

اپل، این اپل واچ سری 7 را از کاربر تحویل گرفته تا آن را در آزمایشگاه‌های خود بررسی کند. این شرکت همچنین قصد داشته تا کاربر را مجبور به امضای قراردادی کند تا وی با رسانه‌ها صحبتی نداشته باشد. این کاربر اما، پیشنهاد اپل را نپذیرفته و تجربه خود را با خبرگزاری 9to5Mac در میان گذاشته است.

درباره منفجر شدن این اپل واچ سری 7 چه می‌اندیشید؟ آیا به نظر شما، این موضوع ممکن است نگران کننده بوده یا تنها یک حادثه است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)