خانهاخبار
آیفون 15 الترا به جای آیفون 15 پرو مکس معرفی خواهد شد

آیفون 15 الترا به جای آیفون 15 پرو مکس معرفی خواهد شد

مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ در جدیدترین خبرنامه خود صحبت از یک آیفون جدید با طراحی متفاوت و نام متفاوت در سری آیفون ۱۵ کرده است.
۱۴۰۱/۷/۴

مارگ گورمن در جدیدترین اظهار نظر خود در مورد آیفون‌های آینده اپل گفته که این شرکت در حال آماده شدن برای جایگزینی احتمالی آیفون پرو مکس با یک مدل کاملا جدید به نام آیفون ۱۵ «اولترا» در سال آینده است.

گورمن در جدیدترین قسمت از خبرنامه خود به نام Power On گفته که در مورد آیفون ۱۵، اپل در حال برنامه‌ریزی طراحی اصلاح شده‌ای است که در کنار پورت USB-C و تغییر نام آن موجب یک مدل کاملا جدید در خط تولید آیفون‌ها می‌شود. به گفته گورمن اپل می‌تواند نام تجاری «پرو مکس» خود را که از آیفون ۱۱ شروع به استفاده از آن کرد، با نام «اولترا» جایگزین کند.

بر اساس الگوی فعلی اپل، می‌توان انتظار داشت که طراحی اصلاح شده آیفون در سال آینده، مصادف با تغییر به پورت USB-C و پتانسیل معرفی یک مدل اولترا جدید جایگزین با مدل پرو مکس باشد.

image

 

تغییر به استفاده از نام تجاری «اولترا» برای بالاترین رده آیفون، به دنبال تصمیمات دیگری برای نام‌گذاری‌های اخیر است که اپل اتخاذ کرده است. مهم‌تر از همه مقاوم‌ترین و جان سخت‌ترین اپل واچ تاکنون، اپل واچ اولترا نام دارد، در حالی که قدرتمندترین تراشه اختصاصی اپل هم تا به امروز، M1 اولترا نام دارد؛ بنابراین برای هماهنگی بیشتر و حفظ این روند، استفاده از نام اولترا برای آیفون‌ها نیز دور از انتظار نخواهد بود.

فعلا جزئیات خاصی در مورد آیفون‌های سری ۱۵ در دسترس نیست، که با توجه به فاصله زمانی طولانی که تا معرفی این سری مانده، این موضوع کاملا طبیعی است. اما حداقل می‌توان گفت که به احتمال قریب به یقین اپل در آیفون‌های سری ۱۵ پورت لایتنینگ چندین ساله خود را حذف و پورت USB-C را جایگزین آن می‌کند. علاوه بر این شایعات حاکی از آن است که داینامیک آیلند که امسال فقط در سری‌های پرو معرفی شد، سال آینده به تمامی مدل‌های آیفون ۱۵، اعم از استاندارد و پرو راه پیدا خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)