خانهاخبار
اپل صحبت‌های خود را با خالق چت جی‌پی‌تی از سر گرفت

اپل صحبت‌های خود را با خالق چت جی‌پی‌تی از سر گرفت

اپل مدتی است که شروع به مذاکره با سردم‌داران هوش مصنوعی کرده تا از غافله شرکت‌های حوره فناوری عقب نماند، زیرا شرکت‌های دیگر مدت‌هاست که قابلیت‌های زیاد هوش مصنوعی را به محصولات خود اضافه کرده‌اند.

۱۴۰۳/۲/۸

مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ گزارش داده که اپل بار دیگر در حال مذاکره با OpenAI در مورد استفاده از فناوری این شرکت برای تقویت ویژگی‌های هوش مصنوعی در iOS 18 است.

اپل دوباره با OpenAI مذاکره می‌کند

اپل در اوایل سال جاری میلادی مذاکراتی را انجام داد، اما نتیجه‌ای از این صحبت‌ها به دست نیامد. اکنون گفته می‌شود که اپل و OpenAI در مورد شرایط توافق احتمالی و نحوه استفاده اپل از ویژگی‌های OpenAI صحبت می‌کنند.همراه با این شرکت، اپل همچنان با گوگل در مورد صدور مجوز هوش مصنوعی Gemini گوگل بحث می‌کند. البته همانطور که مشخص است اپل به تصمیم نهایی نرسیده و گورمن اظهار می‌کند که این شرکت می‌تواند با گوگل و OpenAI شریک شود یا ارایه‌دهنده دیگری را به طور کامل انتخاب کند. شایعات حاکی از آن است که iOS 18 تمرکز عمده‌ای بر هوش مصنوعی خواهد داشت و اپل قرار است عملکرد هوش مصنوعی را در سراسر سیستم عامل معرفی کند. تیم کوک مدیر عامل اپل، در ماه فوریه (بهمن ماه ۱۴۰۲) بود که تایید کرد اپل قصد دارد «زمینه جدیدی» را در حوزه هوش مصنوعی ایجاد کند.

اولین نگاه ما به ویژگی‌های هوش مصنوعی که اپل برنامه‌ریزی کرده است، با iOS 18 خواهد بود که در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان در ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد ماه) معرفی می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)