خانهاخبار
ویژگی پایش دمای بدن در اپل واچ در ابتدای استفاده برای کالیبره شدن پنج روز زمان می‌برد

ویژگی پایش دمای بدن در اپل واچ در ابتدای استفاده برای کالیبره شدن پنج روز زمان می‌برد

اگر قصد استفاده از قابلیت ردیابی دمای بدن از اپل واچ سری ۸ یا اپل واچ اولترای خود را دارید، باید پنج روز صبر کنید تا این قابلیت بتواند به دقت لازم برای شروع کار برسد.
۱۴۰۱/۶/۲۶

اپل امروز یک سند پشتیبانی جدید با جزئیات بیشتر در مورد ویژگی جدید سنجش دمای مچ دست که در مدل‌های اپل واچ اولترا و اپل واچ سری ۸ موجود است، منتشر کرده و مشخص شده که این ویژگی از کاربران می‌خواهد تا در ابتدای استفاده، ساعت خود را به مدت پنج شب بپوشند تا بتواند درجه حرارت پایه آن شخص را تشخیص دهد.

اپل واچ سری ۸ و اپل واچ اولترا دو سنسور دمای بدن درون خود دارند، یکی در کریستال پشتی این ساعت در نزدیکی پوست شما و دیگری درست زیر صفحه نمایش قرار دارد تا زمانی که کاربر می‌خوابد، اپل واچ دمای مچ دست را هر پنج ثانیه یکبار اندازه‌گیری کند. به گفته اپل این طراحی باعث می‌شود تاثیرات محیط بیرونی بر سنسورهای دما کمتر شود و دقت آنها بهبود پیدا کند.

image

 

دمای بدن شما به طور طبیعی دائما در حال نوسان است و می‌تواند هر شب به دلیل رژیم غذایی و ورزش، مصرف الکل، محیط خواب یا عوامل فیزیولوژی مانند چرخه‌های قاعدگی و بیماری، متفاوت باشد. پس از حدود پنج شب، اپل واچ شما دمای پایه مچ دست شما را تعیین می‌کند و تغییرات شبانه را در آن لحاظ خواهد کرد.

اپل می گوید که برنامه خواب در اپل واچ باید با فعال کردن گزینه «Track Sleep with Apple Watch» تنظیم شود و «Sleep Focus» باید حداقل چهار ساعت در شب برای حدود پنج شب فعال باشد. پس از آن کاربران می‌توانند برای چک کردن اندازه‌گیری‌های ثبت شده به اپلیکیشین Health و آدرس Body Measurements > Wrist Temperature مراجعه کنند.

اپل هشدار داده که این ویژگی در این دستگاه‌ها، یک قابلیت تشخیصی پزشکی نیست و نباید برای هیچ هدف پزشکی استفاده شود، همچنین به عنوان دماسنج هم قابل استفاده نیست و نمی‌تواند اندازه‌گیری‌هایی را در صورت نیاز ارائه کند. لازم به ذکر است که اگر بند اپل واچ خود را شل ببندید، کاملا می‌تواند بر داده‌های دمای مچ دست شما تاثیر منفی بگذارد.

اپل از این ویژگی در توضیحات خود برای مدل‌های جدید اپل واچ اولترا و اپل واچ سری ۸ به عنوان راهی برای بهبود پیش‌بینی‌های قاعدگی و تخمک‌گذاری یاد کرده که می‌تواند در این خصوص بسیار مثمر ثمر واقع شود. ردیابی تغییرات دمای شبانه هنگام خواب می‌تواند به هرکس بینشی کلی را در مورد وضعیت سلامتی خود ارائه دهد.

در مورد کسانی که تمایلی به استفاده از ویژگی پایش دمای بدن ندارند، می‌توانند با رفتن به قسمت Privacy گزینه Wrist Teperature را در اپلیکیشن اپل واچ در آیفون، خاموش کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)