خانهاخبار
ایرپادز پرو 2 سنسور ضربان قلب و دمای بدن نخواهد داشت

ایرپادز پرو 2 سنسور ضربان قلب و دمای بدن نخواهد داشت

ماه گذشته گزارشی منتشر شد مبنی بر وجود سنسور ضربان قلب و دمای بدن در نسل دوم ایرپادز پرو، اما مارک گورمن افشاگر معتبر می‌گوید که این موضوع محقق نخواهد شد.
۱۴۰۱/۴/۱۳

در حالی شایعات گذشته حاکی از آن بود که ایرپاد پرو نسل دوم دارای سنسور ضربان قلب و دمای بدن خواهد بود، مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ صحت این شایعات را مورد تردید قرار داده و گفته است که بعید به نظر می رسد چنین ویژگی حداقل به این زودی‌ها در این محصول ارائه شود.

image

 

گورمن در جدیدترین گزارش خود می‌نویسد: «طی چند ماه گذشته شایعاتی در مورد اینکه مدل امسال توانایی تعیین ضربان قلب یا دمای بدن کاربر را به دست می‌آورد، وجود داشته است. به من گفته شده که هیچ‌کدام از این ویژگی‌ها احتمالا در مدل به روز شده سال ۲۰۲۲ وارد نخواهند شد». او اضافه کرده که هردو ویژگی در اپل مورد بررسی واقع شده‌اند و در دست توسعه هستند و ممکن است روزی در ایرپادز پرو نسل‌های بعدی استفاده شوند.

همین ماه گذشته بود که شایعه‌ای از 52Audio اعلام کرد که ایرپادز پرو ۲ می‌تواند ضربان قلب و دمای بدن را از داخل گوش اندازه‌گیری کند. همان گزارش گفته بود که ایرپادز پرو ۲ دارای پورت USB-C، تراشه H1 به روز شده و قابلیت Find My است. اما صحت این گزارش قابل تایید نبود.

اپل از زمان عرضه ایرپادز پرو در سال ۲۰۱۹ هیچ بروزرسانی دیگری به جز کیس شارژ مگ سیف جدید در پاییز گذشته ارائه نکرده است. انتظار می‌رود اپل در اواخر سال جاری، احتمالا در زمان عرضه آیفون ۱۴ و مدل‌های جدید اپل واچ، نسخه جدیدی از ایرپادز پرو را هم معرفی کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)