خانهاخبار
عرضه نسخه جدید هوم پاد در سال آینده

عرضه نسخه جدید هوم پاد در سال آینده

مارک گورمن افشاگر باسابقه اپل، اظهارات قبلی خود را در مورد توسعه یک هوم پاد جدید توسط اپل را تکرار کرده و خبر از ویژگی‌های سخت‌افزاری جدید جالبی در مورد این محصول داده است.
۱۴۰۱/۴/۶

به گفته مارک گورمن، اپل احتمالا سال آینده جانشینی برای هوم پاد اصلی عرضه خواهد کرد که دارای صفحه نمایش جدیدی در بالای این دستگاه است که از تعاملات لمسی جدید پشتیبانی می‌کند. این خبرنگار بلومبرگ و افشاگر با سابقه گفته که این اسپیکر هوشمند دارای اندازه و کیفیت صدای مشابه با هوم پاد اصلی است که اکنون دیگر تولید نمی‌شود و از تراشه S8 که در اپل واچ‌های سری ۸ امسال قرار است استفاده شود، بهره خواهد برد. او گفته:

هوم پاد با کد B620 قرار است که از همان تراشه S8 استفاده می‌کند و از نظر اندازه و عملکرد صوتی بیشتر به هوم پاد اصلی نزدیک خواهد بود تا هوم پاد مینی. هوم پاد جدید یک صفحه نمایش به روز شده در بالای خود خواهد داشت و حتی صحبت‌هایی در مورد عملکرد لمسی هم در آن وجود دارد.

image

 

به گفته گورمن تراشه S8 در هوم پاد جدید دارای همان مشخصات تراشه S7 خواهد بود که آن هم مشخصات مشابهی با S6 در اپل واچ سری ۶ سال ۲۰۲۰ را داشت. لازم به ذکر است که هوم پاد مینی فعلی از تراشه S5 استفاده می‌کند که با اپل واچ سری ۵ معرفی شد.

در سال ۲۰۲۱ گورمن گزارش داد که اپل برنامه‌های خود را برای جانشین مستقیم هوم پاد که در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۲ عرضه شود کنار گذاشته است. از آن زمان گورمن گزارش داده است که اپل در حال کار بر روی مدل‌های جدید هوم پاد با نمایشگر و دوربین، برای رقابت با محصولات مشابه بازار مانند آمازون Eco Show و پورتال فیس بوک است.

مینگ چی کو، تحلیل‌گر اپل هم اخیرا ادعا کرده که اپل در حال کار بر روی نسخه به روز شده هوم پاد است که می تواند در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ یا سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ عرضه شود. کو هشدار داده که ممکن است در طراحی سخت افزار، نوآوری زیادی را در مقایسه با هوم پاد اصلی شاهد نباشیم، اما بعید است که این محصول جدید طرفداران نسخه اصلی هوم پاد را ناامید کند.

هوم پاد اصلی در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و اولین اقدام اپل در بازار رقابتی اسپیکرهای هوشمند بود. اپل در مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹) تولید هوم پاد را متوقف کرد تا روی هوم پاد مینی تمرکز کند.

به نظر شما بازگشت هوم پاد اصلی در نسخه‌ای جدید و با ویژگی‌هایی مانند تراشه قدرتمندتر و صفحه نمایش لمسی، باعث جبران فروش کم گذشته آن خواهد شد یا خیر؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)