خانهاخبار
مینگ چی کو: فروش آیفون SE 2022 پایین‌تر از حد انتظار بوده است!

مینگ چی کو: فروش آیفون SE 2022 پایین‌تر از حد انتظار بوده است!

اطلاعات به دست آمده توسط تحلیلگر برجسته محصولات اپل نشان می‌دهد عرضه آیفون SE نسل جدید چندان موفقیت‌امیز نبوده است.
۱۴۰۱/۱/۹

امروز گزارشی از طرف یکی از تحلیلگران برجسته محصولات اپل منتشر شد مبنی بر این که فروش آیفون SE 2022 علی‌رغم امید فراوان اپل برای تجربه فروشی موفق پایین‌تر از حد انتظار بوده است و حتی ضعیف‌تر از پیش‌بینی‌های اولیه نیز به فروش رفته است.

این اطلاعات جدید که توسط تحلیلگر شناخته‌شده مینگ چی کو در توئیتر در اختیار کاربران قرار گرفته است اذعان دارد جدیدترین آیفون عرضه شده توسط کوپرتینونشین‌ها عملکرد فروشی مطابق انتظارات اپل نداشته است و در بازار چندان فروش خوبی را تجربه نمی‌نماید. به علاوه، این تحلیگر ادعا کرده است که عرضه آیفون SE 2022 نیز به بازار کمتر شده است. البته شایان ذکر است که قرنطینه عمومی در چین تاثیری در روند تولید آیفون SE نسل جدید نداشته است و همچنان فروش کم این گوشی هوشمند علت عرضه محدود آن به بازار است.

image

 

در حال حاضر، عرضه آیفون SE 2022 به حدود 15 تا 20 میلیون دستگاه کاهش داشته است در حالی که طبق پیش‌بینی‌ها حدود 25 تا 30 میلیون دستگاه باید روانه بازار و فروخته می‌شد. این فروش کم در حالی است که آیفون SE 2022 با مشخصات فنی نسبتا بهتری در مقایسه با نسل قبلی خود عرضه شده است و از حافظه رم 4 گیگابایتی و تراشه A15 بایونیک با پشتیبانی از 5G بهره می‌برد که همان سخت‌افزار به کار رفته در سری پرچمدار آیفون 13 است.

به علاوه، آیفون SE 2022 از نمایشگر 4.7 اینچی و تاچ آیدی مانند نسل قبلی خود بهره می‌برد.  در پنل پشتی نیز آیفون SE 2022 میزبان دوربین 12 مگاپیکسلی است. همچنین طبق ادعای اپل، باتری جدیدترین آیفون این غول فناوری بهینه شده است و عملکرد رضایت‌بخشی دارد.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد آیفون SE 2022 در حال تجربه فروش کم مشابه مدل‌های مینی سری آیفون است که نشان‌دهنده تمایل کمتر کاربران برای خرید آیفون‌های کوچک است. در نتیجه، شاید به همین دلیل اپل قصد دارد تا نسخه‌ مینی آیفون را از سری آیفون 14 حذف کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)