خانهاخبار
نسخه 4G گوشی شیائومی ردمی نوت 11 نیز معرفی شد

نسخه 4G گوشی شیائومی ردمی نوت 11 نیز معرفی شد

در ماه گذشته شاهد معرفی سری ردمی نوت 11 توسط این برند زیر مجموعه شیائومی بودیم و حالا نیز ردمی از نسخه 4G گوشی ردمی نوت 11 رونمایی کرده است.
۱۴۰۰/۹/۵

برند زیر مجموعه شیائومی یا همان ردمی، در ماه گذشته از سری ردمی نوت 11 در کشور رونمایی کرد که شامل گوشی‌های ردمی نوت 11، ردمی نوت 11 پرو و ردمی نوت 11 پرو پلاس بودند. حالا نیز این شرکت سری ردمی 11 را گسترش داده و نسخه‌ای 4G از مدل پایه این سری را معرفی کرده است.

image

 

البته، ناگفته نماند که این مدل تنها نسخه‌ای 4G از گوشی ردمی نوت 11 نبوده و در واقع کاملا مشابه نسل پیشین یا همان ردمی 10 است. در این گوشی شاهد استفاده از چیپست مدیاتک هیلیو G88، سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری MIUI 12.5 و نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس هستیم که از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره‌مند است. این نمایشگر در هنگام مطالعه، نرخ نوسازی خود را به ۴۵ هرتز کاهش داده و طبیعتا در هنگام مشاهده ویدیو نیز نرخ نوسازی آن روی ۶۰ هرتز تنظیم می‌شود.

نمایشگر این گوشی، از نوع حفره دار یا پانچ هول بوده و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی آن را درون خود جا داده است. در پشت گوشی، شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و در نهایت دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هستیم. متاسفانه بر خلاف ردمی 10، در این گوشی خبری از سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی جهت عکاسی پرتره نیست.

image

 

سنسور اثر انگشت نسخه 4G گوشی ردمی نوت 11، روی دکمه پاور آن قرار گرفته و از دیگر امکانات آن می‌شود به پورت USB-C، اسپیکر‌های استریو، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و خروجی اینفرارد یا همان IR Blaster جهت کنترل لوازم خانگی اشاره کرد.

این گوشی یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری را به همراه داشته و از شارژ ۱۸ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. یک نکته جالب در این گوشی، امکان شارژ با سیم دستگاه‌های دیگر با سرعت ۹ وات بوده و شارژری با قدرت ۲۲.۵ وات نیز درون جعبه آن قرار گرفته است.

 

نسخه 4G‌ گوشی ردمی نوت 11 در سه رنگ مشکی، سفید و آبی و دو نسخه روانه بازار می‌شود. نسخه با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی، به قیمت ۹۹۹ یوآن (حدود ۱۵۵ دلار / ۱۴۰ یورو) فروخته می‌شود و نسخه با رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی نیز قیمت ۱۰۹۹ یوآنی (حدود ۱۷۰ دلار / ۱۵۵ یورو) را دارد.

فروش این گوشی از روز ۱ دسامبر (۱۰ آذر) در کشور چین آغاز شده ولی شیائومی هنوز درباره عرضه آن در سایر نقاط جهان صحبتی نکرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)