خانهاخبار
گوشی جدید شیائومی به نام پوکو ام 4 5G به زودی معرفی می‌شود

گوشی جدید شیائومی به نام پوکو ام 4 5G به زودی معرفی می‌شود

جدیدترین عضو خانواده پوکو شیائومی به نام پوکو ام4 در لیست جدید FCC دیده شده است که احتمال معرفی آن تا هفته آینده را قوی‌تر کرده است.
۱۴۰۰/۷/۲۴

گوشی جدیدی به نام  پوکو در آخرین لیست FCC دیده می‌شود  که از نظر ظاهری، شباهت زیادی به پوکو ام4 ، نسل جدید گوشی‌ محبوب پوکو شیائومی دارد. البته هنوز چیز زیادی در مورد این گوشی نمی‌دانیم، اما به زودی این گوشی رسما معرفی می‌شود. این دستگاه، نسبت به قبل مشخصات پیشرفته‌تر و جذاب‌تری را با خود به همراه دارد.

image

 

پوکو ام 4 پرو  با دو نوع حافظه ۴/۱۲۸ و ۸/۱۲۸ گیگابایت برای رم و حافظه داخلی عرضه می‌شود و از فناوری 5G و NFC پشتیبانی می‌کند. این گوشی رونمایی نشده قرار است با رابط کاربری شیائومی MIUI 12.5 هم همراه باشد. سیستم عامل آن نیز اندروید ١١ یا ١٢ خواهد بود که هنوز این مورد مشخص نیست. از مشخصات احتمالی دیگر می‌توان به باتری ۵٫٠٠٠ میلی آمپر ساعتی و شارژر توانمندتر ٣٣ واتی اشاره کرد. براساس شایعات این گوشی مانند قبل از تراشه‌های سری Dimensity مدیاتک استفاده خواهد کرد.

فعلا هیچ چیز دیگری نمی‌توانیم از داده‌های FCC استخراج کنیم و تنها کار باقی مانده این است که منتظر معرفی این گوشی هوشمند جدید پوکو بمانیم و ببینیم آیا شیائومی چه ارتقایی برای پوکو ام 3 پرو که اتفاقا در ایران هم محبوب است، در نظر گرفته. گواهینامه FCC تأیید می‌کند که تاریخ معرفی پوکو ام 4 نزدیک و احتمالا اوایل ماه میلادی نوامبر خواهد بود. قطعا تا آن زمان جزئیات بیشتری از این گوشی لو خواهد رفت که به آن‌ها نیز خواهیم پرداخت. شما در مورد این گوشی و به طور کل محصولات برند پوکو چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)