خانهاخبار
اپل اشاره‌ای به سریع‌تر شدن میانبرها در iOS 14.6 نکرده بود

اپل اشاره‌ای به سریع‌تر شدن میانبرها در iOS 14.6 نکرده بود

به‌روزرسانی iOS 14.6 به تازگی منتشر شده و پس از آن سرعت اجرای میانبرها بیشتر شده است
۱۴۰۰/۳/۵

روز گذشته اپل iOS 14.6 و iPadOS 14.6 را با چندین تغییر ریز و درشت منتشر کرد که بهبود اتصال بلوتوث و باز شدن آیفون به کمک اپل واچ از آن جمله بودند. این به‌روزرسانی همچنین iOS را برای به‌روزرسانی ماه آینده اپل موزیک و اضافه شدن lossles و Spatial Audio آماده می‌کند. از دیگر تغییرات می‌توان به اضافه کردن خانواده به اپل کارت اشاره کرد که می‌توان تا پنج نفر از اعضای خانواده را به آن افزود. در این میان شاهد بهبود عملکرد آیفون و آیپد در اجرای میانرها نیز بودیم.

image

میانبرها به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از اپلیکیشن‌ها یک یا چند کار را انجام دهند. همچنین می‌توانید میانبر مورد نظر خود را ایجاد کنید. همچنین اپل اعلام کرده که می‌توانید یک میانبر Surf Time ایجاد کنید تا زمان گشت و گذار شما را به ثبت برساند و برای کاربر موسیقی مورد علاقه را پخش کند. سال گذشته اپل یک میانبر معرفی کرده بود که زمانی به سیری بگویی پلیس من را کنار کشیده، در یک مجموعه ۱۸ قدمی که توسط رابرت پترسون ساخته شده است، دوربین آیفون شروع به ظبط ویدیو با استفاده از دوربین فیس تایم می‌کند تا تمام اتفاقات را ثبت کند. نمایشگر تلفن برای جلوگیری از هرگونه علامت یا نشانه‌ای که ظبط تصاویر را نشان می‌دهد کم نور می‌شود و همچنین تا هنگام ارسال فیلم فوق و مکان شما برای تماس‌های اضطراری، گوشی را در حالت سایلنت قرار می‌دهد.

image

میانبر بالا تنها یک مورد از میانبرهای موجود و ایجاد شده است. در iOS 14.6 و iPadOS 14.6 و نظرات کاربران در سایت Reddit انتظار بالاتر رفتن سرعت کاربر در 14.7 می‌رود. یکی از کاربران ردیت نوشته قبل از 14.6 میانبری ایجاد کردم که در عرض یک ثانیه حالت نایت مود را فعال می‌کرد و اینکار تنها با هفت مرحله ساده قابل انجام بود. اکنون و در iOS 14.6 اینکار در زمان یک چهارم ثانیه اتفاق می‌افتد که سرعت آن واقعا عالی است. در نهایت باید گفت که اپل در iOS 14.6 سرعت اجرای میانبرها را بسیار بیشتر کرده و تجربه کاربران خود گویای همه چیز است و انتظار می‌رود با به‌روزرسانی‌های بعدی بهتر و بیشتر هم بشود.

اپل در توضیحات مربوط به iOS 14.6 سخنی از سرعت میانبرها به میان نیاورده بود، اما تاثیر خوبی روی این بخش داشته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)