خانهاخبار
فروش بازی Monster Hunter World از ۱۷ میلیون نسخه عبور کرد!

فروش بازی Monster Hunter World از ۱۷ میلیون نسخه عبور کرد!

موفقیت بازی Monster Hunter World تمامی ندارد و این بازی از زمان عرضه خود در سال ۲۰۱۸، توانسته موفقیت زیادی را برای استودیو سازنده خود یعنی کپ‌کام به ارمغان بیاورد.
۱۴۰۰/۲/۲۵

بازی Monster Hunter World با عبور از دستاورد ۱۷ میلیون نسخه فروش جهانی، موفق به حفظ مقام خود به عنوان پر فروش ترین بازی کپ‌کام شده است. کپ‌کام که به تازگی جزئیاتی را از سال مالی گذشته خود به اشتراک گذاشته است، اشاره کرده که فروش Monster Hunter World از ۱۷ میلیون نسخه عبور کرده و بازی Monster Hunter Rise نیز که به صورت انحصاری بر روی کنسول نینتدو سوییچ عرضه شده، توانسته ۵ میلیون نسخه فروش داشته باشد.

از زمان عرضه‌اش در سال ۲۰۱۸، بازی Monster Hunter World‌ موفقیت‌های بسیاری را برای کپ‌کام به همراه داشت و فروش آن از نظر فیزیکی و دیجیتالی بسیار بیش از حد انتظار بود. بسته الحاقی بسیار بزرگ این بازی نیز که Monster Hunter World: Iceborne نام داشت، مپ جدیدی را در اختیار بازیکنان قرار داده و هیولا‌های تازه‌ای نیز جهت شکار شدن توسط پلیر‌ها به بازی اضافه شدند. عرضه این بسته الحاقی در موفقیت بازی تاثیر به‌سزایی داشت و فروش این عنوان در پایان سال مالی گذشته به ۱۷.۱ میلیون نسخه رسید.

image

 

عرضه Monster Hunter World، نقطه عطفی برای این سری به حساب می‌آمد؛ این بازی برای نخستین بار در کشور‌های غربی موفق ظاهر شد و بر روی کنسول‌های متعددی نیز عرضه می‌شد. گیمپلی آن نیز کمی ساده تر و قابل دسترسی‌تر برای همه بازیکنان شده بود و برخی تغییرات اعمال شده در آن، شروع این بازی را برای کسانی که با این سری آشنایی نداشتند ساده تر می‌کرد.

فروش ۴.۸ میلیون نسخه‌ای بازی Monster Hunter Rise نیز نشانگر این بود که این سری می‌تواند حتی در هنگام عرضه بر روی یک کنسول خاص، همچنان موفقیت خود را حفظ کند. دیدن موفقیت این سری که پیش از این در کشور‌های به غیر از ژاپن، طرفداران چندانی نداشت بسیار لذت بخش است؛ البته احتمالا فیلم Monster Hunter که به تازگی عرضه شده و نقد‌های بسیار منفی نیز دریافت کرده تاثیری در این موفقیت نداشته است!

کپ‌کام مدتی است بسیار موفق عمل کرده و در چهارمین سالی به سر می‌برد که موفق به شکستن رکورد سوددهی خود شده است. با عرضه عناوین پر طرفداری مانند Resident Evil Village که پس از چند روز از عرضه‌اش توانسته ۳ میلیون نسخه فروش داشته باشد و عنوان بعدی سریMonster Hunter  که Monter Hunter Stories 2: Wings of Ruin نام دارد، به نظر می‌رسد که سودآوری کپ‌کام ادامه دار باشد.

درباره موفقیت عنوان Monster Hunter World چه فکر می‌کنید؟ آیا این عنوان را تجربه کرده‌اید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)