خانهاخبار
سامسونگ گلکسی F12 پیش از عرضه در Geekbench دیده شد

سامسونگ گلکسی F12 پیش از عرضه در Geekbench دیده شد

شرکت سامسونگ بنا دارد در تاریخ ۵ آوریل (۱۶ فروردین) دو گوشی اقتصادی جدید را در کشور هند عرضه کند؛ اما امروز یکی از این گوشی‌ها پیش از عرضه در بنچمارک Geekbench و همچنین صفحه پشتیبانی رسمی این شرکت دیده شد.
۱۴۰۰/۱/۱۵

در حالی که سامسونگ دارد خود را برای عرضه دو گوشی اقتصادی تازه‌اش در کشور هند آماده می‌کند، چیز زیادی وجود ندارد که درباره این دستگاه‌ها ندانیم! این دو گوشی گلکسی F02s و گلکسی F12 نام دارند و بر کسی پوشیده نیست که سری F سامسونگ در واقع همان سری M است که تغییر نام یافته است.

image

 

بنابراین گلکسی F02s همان گلکسی M02s و گلکسی F12 نیز دقیقا مشابه گلکسی M12 است. صفحه گوشی F12 در بنچمارک شناخته شده Geekbench نیز که اکنون پاک شده است، تشابه آن را با مدل M12 تایید می‌کند. در صفحه پشتیبانی رسمی این گوشی مدل آن SM-F127G/DS درج شده اما اگر دفترچه راهنمای دیجیتال آن را دانلود کنید، فایلی را دریافت خواهید کرد که برای مدل های SM-M127F و SM-M127G نیز استفاده می‌شود.

image

 

با استناد به صفحه Geekbench گلکسی F12، این گوشی از پردازنده اکسینوس ۸۵۰ و ۴ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. اگر نسخه‌های متفاوت این گوشی نیز دقیقا مانند گلکسی M12 باشند؛ باید منتظر نسخه‌های با رم ۳ و ۶ گیگابایت و حافظه داخلی بین ۳۲ تا ۱۲۸ گیگابایت نیز باشیم. البته به احتمال زیاد نسخه‌هایی با رم و حافظه داخلی متفاوت تنها تفاوت بین این گوشی‌ها خواهند بود.

image

 

گلکسی F12 دارای نمایشگر IPS با اندازه ۶.۵ اینچ، رزولوشن HD+ و نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتزی است. این گوشی از دوربین چهارگانه استفاده کرده که برای این قیمت جاه طلبانه است. دوربین اصلی سنسور ۴۸ مگاپیکسلی ایزوسل GM2 سامسونگ است که یک سنسور 1/2.25 اینچی با پیکسل‌های ۰.۸ میکرومتری است.  

این گوشی از یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کند و حسگر اثر انگشت آن در کنار گوشی قرار گرفته و با دکمه پاور ادغام شده است. جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز در این محصول به چشم می‌خورد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)