خانهاخبار
آلپینا از B8 گرن کوپه خبر داد

آلپینا از B8 گرن کوپه خبر داد

آلپینا B8 Gran Coupe ترکیبی از بهترین عناصر BMW سری ۸ است، با ظاهری متمایز و ۶۱۲ اسب بخار قدرت!
۱۴۰۰/۱/۸

 آلپینا ما را به عنوان نسخه زیباتر از M8 با عملکرد بالا مورد توجه قرار می دهد. اولین استفاده آلپینا از سری 8 جدید BMW در اینجا، در قالب B8 Gran Coupe است. با تغییرات ظاهری زیبا و ظاهری اما قدرت مشابه مدل‌های M8 با کارایی بالا، به نظر می‌رسد بهترین ویژگی های سری ۸ را در یک بسته جذاب ترکیب کرده است. 

ظاهر کلاسیک آلپینا شامل رینگ های ۲۱ اینچی ۲۰ پره، همراه با طرح های مختلف جلو و عقب است که شامل ورودی هوای بزرگتر در جلو و دیفیوزر و اسپویلر لبه دار در پشت است. B8 همچنین در رنگ های منحصر به فرد از جمله رنگ سبز که در عکس‌ها دیده می شود و رنگ آبی که در مدل های استاندارد موجود نیست، تولید می‌شود. در داخل آن از تزئینات چرمی ویژه و بسیاری از آرم های آلپینا که در داخل کابین پراکنده شده اند، استفاده شده است.

در زیر کاپوت این ماشین، همان موتور توئین توربو ۴.۴ لیتری ۸ سیلندر که در مدل‌های M850i و M8  وجود دارد. این موتور در این نسخه ۶۱۲ اسب بخار و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند یعنی خیلی بیشتر از ۵۲۳ اسب بخار M850i و مقداری کمتر از ۶۱۷ اسب بخار M8 . آلپینا همچنین سیستم اگزوز متفاوتی را برای این ماشین گذاشته است که گفته می‌شود صدای خاص و بهتری را ارائه می‌دهد.

یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و چهار چرخ متحرک به صورت استاندارد در آلپینا ارائه می شود. BMW ادعا می کند که B8 در 3.3 ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن نیز ۳۲۱ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

 

به نظر می‌رسد ادعای شتاب این خودرو با محافظه‌کاری اعلام شده است. درواقع چندیش پیش در آزمایش‌های M8 Coupe Competition مشخص شد که این خودرو در ۲.۵ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد. با توجه به شباهت‌های آلپینا B8 با خودروی گفته شده، می‌توان انتظار شتاب بهتر از ۳.۳ ثانیه برای سرعت صفر تا صد داشت.

شروع قیمت آلپینا B8 گرن کوپه از ۱۴۰ هزار دلار است که یعنی ۹ هزار دلار گرانتر از M8 Competition Gran Coupe خواهد بود. شما درباره این خودرو چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)