خانهاخبار
افتتاح مجدد اپل استور بازطراحی شده Cherry Creek در بیست و دوم فوریه

افتتاح مجدد اپل استور بازطراحی شده Cherry Creek در بیست و دوم فوریه

اپل استور ایالت کلورادو در تاریخ 22 فوریه مجددا بازگشایی خواهد شد.
۱۳۹۹/۱۲/۴

اپل استور Cherry Creek در ایالت کلورادو پس از تغییر ظاهر و البته تغییر مکان، در تاریخ 22 فوریه مصادف با چهارم اسفند ماه مجددا بازگشایی خواهد شد.

برای اولین بار در 18 سال اخیر، این اپل استور که در مرکز خرید Cherry Creek واقع شده، به زبان طراحی دیوار به دیوار مجهز خواهد شد و مکان آن نیز به شمالی ترین قسمت طبقه دوم، در کنار فروشگاه Nordstrom منتقل می‌شود. نما و زاویه دید این اپل استور به خیابان اول E و Denver که یکی از شهرهای ایالت کلورادو به حساب می‌آید، خواهد بود.

طراحی جدید این فروشگاه‌، سورپرایزهای زیادی را نیز با خود به همراه خواهد داشت. در حالی که تعداد پرسنل این اپل استور به دلیل شیوع ویروس کرونا کاهش پیدا کرده است، اما به محض بازگشایی، امکان خرید حضوری نیز برای ساکنین این شهر فراهم می‌شود. البته بد نیست بدانید پیش از مراجعه، باید زمانی را برای این امر از قبل رزرو کنید.

image

 

به نظر می‌رسد که مسئولان این اپل استور و مدیران مربوطه، خود را شدیدا آماده می‌کنند تا به محض بازگشایی مجدد، خدمات خود به مراجعین و افرادی که به صورت حضوری خرید خواهند کرد را ارائه دهند. محل جدید اپل استور Cherry Creek فضایی بسیار بزرگ‌تر نسبت به گذشته خواهد داشت. این فروشگاه فیزیکی کمپانی اپل در ماه نوامبر سال 2002 برای نخستین بار افتتاح شد و یکی از دو فروشگاه اصلی کوپرتینویی‌ها به حساب می‌آمد که با همان المان‌های اولیه و زبان طراحی قدیمی اپل استورها همراه بود.

اپل در تاریخ بیست و یکم فوریه مصادف با سوم اسفند ماه، درب اپل استور موجود را خواهد بست و یک روز بعد، شاهد مراسم افتتاح آن در محل جدید خواهد بود. باید منتظر بمانیم و ببینیم که زبان طراحی فروشگاه جدید به چه صورت خواهد بود و مسئولان این فروشگاه فیزیکی اپل، چه سورپرایزهایی را برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته‌اند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)