خانهاخبار
ساعت هوشمند فیس بوک در حال توسعه است

ساعت هوشمند فیس بوک در حال توسعه است

اسمارت واچ Facebook با هدف تمرکز روی حوزه سلامت، در دست طراحی است.
۱۳۹۹/۱۱/۲۷

به گزارش The Information پس از نشست با چهار شخص فعال در این حوزه، کمپانی فیس بوک به عنوان غول دنیای شبکه‌های اجتماعی، در فکر طراحی و تولید یک ساعت هوشمند با هدف تمرکز بر حوزه سلامت و قابلیت‌های پیام رسانی است.

ساعت هوشمند فیس بوک که مطمئنا با چنین نامی شناخته نخواهد شد، به سیستم عامل متن باز اندروید مجهز خواهد بود. اما بد نیست بدانید که سیستم عامل اختصاصی فیس بوک در این حوزه در دست طراحی است و احتمالا در نسخه‌های بعدی اسمارت واچ این کمپانی، شاهد ورود آن خواهیم بود. نسخه اول این گجت پوشیدنی احتمالا در سال آینده میلادی و ورژن دوم آن، طبق برنامه ریزی‌ها در سال 2023 معرفی خواهد شد.

image

 

ساعت هوشمند یاد شده مطمئنا از اپلیکیشن‌های اختصاصی فیس بوک مانند مسنجر، واتس اپ و اینستاگرام بهره‌مند خواهد بود و پشتیبانی از شبکه سلولار نیز از جمله امکانات آن به حساب می آید که کمک می‌کند تا همیشه و در هر لحظه، با دوستان و آشنایان خود در ارتباط باشید.

در این گزارش آمده است که فیس بوک به کاربران و خریداران ساعت هوشمند خود اجازه می‌دهد تا با سخت‌افزار و سرویس‌های فعال در حوزه سلامت مانند محصولات Peloton Interactive همگام شده و ارتباط برقرار کنند. از آن جا که کمپانی فیس بوک در حوزه حریم شخصی کاربران از اعتبار آنچنان مناسبی برخوردار نیست، لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که ساعت هوشمند تولید شده توسط این کمپانی، آیا با استقبال خوبی از جانب کاربران روبرو خواهد شد یا سخت گیری‌های مردم در مورد حفظ حریم شخصی، میزان فروش آن را کاهش خواهد داد.

همان طور که اشاره شد، اولین نسل از ساعت هوشمند فیس بوک در سال 2022 رونمایی خواهد شد و منبع خبری منتشر کننده این موضوع، اعلام کرده است که قیمت این دستگاه نیز همزمان با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، مشخص می‌شود. به نظر می‌رسد که مسئولان فیس بوک، قیمتی پایین تر از اپل واچ سری 6 و اپل واچ SE را برای گجت پوشیدنی جدید خود در نظر خواهند گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Sz

۱۳۹۹/۱۱/۲۷
میرفت تو کار ماشین. اینطوری دعواش با اپل بیشتر میشد آخرشم تورنومنت راه مینداختن??‍♂️