خانهاخبار
تماشا کنید: ویدئویی از ROG Phone بعدی منتشر شد

تماشا کنید: ویدئویی از ROG Phone بعدی منتشر شد

محصول بعدی کمپانی ایسوس در دست توسعه است.
۱۳۹۹/۱۱/۲

مسئولان ایسوس معمولا پیش از معرفی اسمارت فون گیمینگ خود، کمپینی را در شبکه‌های اجتماعی چینی راه اندازی کرده و به تبلیغات در مورد آن می‌پردازند. امروز نیز چنین اتفاقی روی داده و چند روز پیش از رونمایی رسمی، شاهد انتشار ویدئویی از ROG Phone نسل بعد هستیم.

در حالی که بسیاری از مشخصات کلیدی و قابلیت‌ها، همانند تاریخ رونمایی رسمی، زمان بندی عرضه و قیمت در نظر گرفته شده برای آن هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما زبان طراحی این محصول به کمک تصویر زنده و ویدئویی که نگاهی نزدیک به آر او جی فون بعدی انداخته، مشخص شده است.

علیرغم گمانه زنی‌ها (توسط مسئولان ایسوس انجام شد) در مورد درخواست طراحی مجدد رادیکال سه گوشی اصلی این شرکت که در حوزه گیمینگ خواهند بود و طبق برنامه ریزی‌ها، باید در سال 2021 شاهد رونمایی از آن‌ها باشیم، اما به نظر می‌رسد که آن‌ها میراث ROG Phone 4 را حفظ کرده و زبان طراحی پنجمین نسخه از این محصول تا حد زیادی به نسل‌های پیشین این محصول شباهت خواهد داشت.

image

 

طبق شایعات، پیش بینی می‌شود که این محصول با نام ROG Phone 5 شناخته شده و قصد دارد تا ناکامی‌های محصول پیشین در حوزه آسیای شرقی را جبران کرده و با افزودن ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

یکی از این موارد، نمایشگر دوم و کوچکتری است که در پشت بدنه این اسمارت فون قرار خواهد گرفت و برای مشاهده نوتیفیکیشن‌ها، هشدارها و افکت‌های خاص بازی‌ها به شدت کاربرد خواهد داشت. این نمایشگر ثانویه به احتمال زیاد، در محلی که لوگوی بزرگ RGB این اسمارت فون قرار داشت، خودنمایی می‌کند.

همچنین پیش بینی می‌شود که ROG Phone 4 (یا ROG Phone 5) از دکمه‌ای قرمز رنگ در قسمت بالایی خود برخوردار باشد. اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد (که ظاهرا چنین اتفاقی روی داده است)، به این ترتیب شاهد همان حاشیه‌های اطراف نمایشگر به سبک مدل‌های پیشین خواهیم بود که در این قسمت‌ها، اسپیکرهای استریو قرار خواهند گرفت.

ظاهرا مهندسان و طراحان ایسوس قصد ندارند تا این مشکل در زبان طراحی را بر طرف کرده و نمایشگر 6.6 اینچی تخت و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی که در ROG Phone 3 شاهد آن بودیم، به قوت خود باقی مانده است. بر اساس شایعات، محصول آینده ASUS از قابلیت شارژ سریع 65 واتی بهره‌مند خواهد بود و طبق انتظارات، تراشه اسنپدراگون 888 نیز به عنوان قلب تپنده آن، در زیر نمایشگر قرار می‌گیرد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)