خانهاخبار
اولین بازی پشتیبانی کننده از کیبورد و ماوس برای آيپد منتشر شد

اولین بازی پشتیبانی کننده از کیبورد و ماوس برای آيپد منتشر شد

بازی‌های دسکتاپ را روی آیپد تجربه کنید.
۱۳۹۹/۱۰/۱۸

به گزارش مک رومورز، بازی Pascal’s Wagers اولین عنوانی خواهد بود که برای آیپد عرضه شده و قابلیت پشتیبانی از کیبورد و ماوس را دارا خواهد بود. این بازی که با یک موزیک از ارکستری قوی و با تجربه همراه است، فضایی اکشن، تاریک و فانتری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

Pascal’s Wager یک بازی اکشن در فضایی تاریک و فانتزی خواهد بود. در این بازی شما نهایت کیفیت و ظرافت را روی یک پلتفرم موبایلی تجربه خواهید کرد که تا پیش از این، چنین جذابیتی را به چشم ندیده‌اید. در فضاهای تاریک این بازی، نور بسیار کم رمقی در دوردست‌ها دیده می‌شود که باید به سمت آن حرکت کرده و فضاهای مرموزانه‌ای را تجربه کنید. مردم قرار گرفته در این منطقه دیوانه می‌شوند و هیچ کس از رازهای پشت پرده این موضوع باخبر نیست.

در آپدیت 1.6.2 این بازی نه تنها شاهد اضافه شدن حالت جدیدی در این بازی هستیم، بلکه محتواهای جذابی به آن افزوده شده و محصولاتی که از آی او اس 14 یا نسخه‌های بعدی آن استفاده می‌کنند، امکان بهره گیری از کیبورد و ماوس برای تعامل با بازی را دارا خواهند بود.

  • اضافه شدن حالت Obsession Challenge: رقابت با گیمرهای دیگر در سراسر دنیا برای از بین بردن رئیس‌های درون بازی
  • اضافه شدن محتوای جدید: لباس Viola با نام Initiation Rite و لباس Benita با نام Sleeping Beauty
  • اضافه شدن پشتیبانی از ماوس و کیبورد به آی او اس 14 و نسخه‌های بعد از آن
  • بهبود برخی ایرادات بازی برای بالا بردن لذت گیمرها

image

 

یکی از کاربران وب سایت reddit با انتشار ویدئویی، از نحوه کارکرد ماوس و کیبورد در محیط این بازی فیلم گرفته است. او در این ویدئو نشان می‌دهد که شما می‌توانید تا از ترکیب مجیک کیبورد اپل و ماوس‌های USB برای انجام بازی بهره گیرید.

در گزارش یاد شده آمده است با وجود پشتیبانی بازی‌هایی مانند XCOM 2 و Civilization VI از کیبورد، اما Pascal’s Wager اولین بازی به حساب می‌آید که از ماوس و کیبورد به صورت همزمان پشتیبانی به عمل می‌آورد.

اپل در کنفرانس WWDC 2020 به پشتیبانی از کیبورد، ماوس و مجیک ترکپد خود اشاره کرد. در این رویداد، همچنین چگونگی اضافه کردن این قابلیت نیز به توسعه دهندگان به صورت آنلاین توضیح داده شد. در حالی که بسیاری از توسعه دهندگان از جمله سازندگان بازی‌های XCOM 2 و Civilization VI قابلیت پشتیبانی از کیبورد را به این عناوین اضافه کرده‌اند، اما Pascal’s Wager اولین بازی خواهد بود که به صورت همزمان، از ماوس و کیبورد روی سیستم عامل‌های آي او اس و آیپد او اس پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب بازی‌های موبایلی هرچه بیشتر به پلتفرم‌های کامپیوتری نزدیک می‌شوند.

بازی Pascal’s Wager با قابلیت اجرا روی آیفون و آیپد، با قیمت 4.99 دلار روی اپ استور در دسترس کاربران قرار گرفته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)