خانهاخبار
شیائومی گوشی‌های Mi 11 و Mi 11 pro را در نشست فناوری کوالکام معرفی می‌کند

شیائومی گوشی‌های Mi 11 و Mi 11 pro را در نشست فناوری کوالکام معرفی می‌کند

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه پرچمداران آتی شرکت شیائومی، اخبار مربوط به آن‌ها روز به روز در حال افزایش است.
۱۳۹۹/۹/۷

شیائومی قرار است گوشی پرچمدار آتی خود به نام Mi 11 را در نشست فناوری اسنپدراگون شرکت کوالکام معرفی کند. این مراسم در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۰ به صورت مجازی برگزار خواهد شد. در حالی که شرکت شیائومی هیچ گونه جزییاتی در رابطه با برنامه‌های خود فاش نکرده است؛ شرکت کوالکام تایید کرده بنیانگذار کمپانی شیائومی، آقای لی جون در نشست سالانه اسنپدراگون کمپانی حضور پیدا خواهد کرد تا از پیشرفت‌های محصول نسل بعد کمپانی خود رونمایی کند. گوشی Mi 11 قرار است همراه با گوشی Mi 11 pro معرفی شود و انتظار می‌رود هر دو گوشی از جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام، یعنی چیپست Snapdragon 875 بهره ببرند. البته این چیپست هنوز معرفی نشده است.
کوالکام پستی در صحفه Webio انتشار داده و در آن با بزرگنمایی از حضور آقای لی جون، بنیانگذار شرکت شیائومی در نشست سالانه ۲۰۲۰ اسنپدراگون یاد کرده است. در تصویری که این شرکت متمرکز در شهر سن دیگو  منتشر کرده؛ اشاره شده که مدیرعامل مذکور قرار است برای مشتریان بین‌المللی، پیشرفت و بهبودهای محصول آتی شرکت را بیان کند و همچنین درباره همکاری طولانی مدت شرکت شیائومی با کمپانی کوالکام توضیحاتی ارائه دهد.
انتظار می‌رود همانند سال گذشته که گوشی Mi 10 در نشست سالانه کوالکام معرفی شد؛ این قضیه برای دو گوشی Mi 11 و Mi 11 Pro تکرار شود. بر اساس انتظارات، دو گوشی پرچمدار شرکت شیائومی، اولین محصولاتی خواهند بود که از جدیدترین پردازنده کوالکام بهره می‌برند.
اخیرا لیستی در دیتابیس بنچمارک Geekbench منتشر شده که احتمالا گوشی Mi 11 است. در بنچمارک منتشر شده، رم گوشی مذکور ۶ گیگابایت است و اندروید ۱۱ به صورت پیشفرض بر روی آن کار می‌کند. همچنین امتیازی که این گوشی دریافت کرده در بخش تک هسته ای برابر با  ۱۱۰۵ است و در بخش چند هسته‌ای توانست به امتیاز ۳۵۱۲ دست یابد.
انتظار می‌رود گوشی Mi 11 توسط برادر بزرگ‌تر خود یعنی Mi 11 pro همراهی شود. شایعه شده که هر دو گوشی از دوربینی اولترا واید با وضوح ۴۸ مگاپیکسل بهره می‌برند و بهبودهایی در زمینه پایدارسازی تصاویر داشته باشند. همچنین گفته شده که گوشی Mi 11 pro از صحفه نمایشی با وضوح کواد اچ‌دی پلاس استفاده می‌کند و رفرش ریت آن ۱۲۰ هرتز است.
به نظر می‌رسد که آقای جون در نشست فناوری سالانه کوالکام برخی از مشخصات کلیدی پرچمداران آتی خود را بیان کند با این حال مقداری زمان خواهد برد تا این دو گوشی را در بازارهای بین‌المللی مشاهده کنیم.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)