خانهاخبار
عرضه زودهنگام گلکسی S30 با هدف تصاحب سهم بازار هوآوی صورت می‌گیرد

عرضه زودهنگام گلکسی S30 با هدف تصاحب سهم بازار هوآوی صورت می‌گیرد

رویترز در گزارش تازه‌ای مدعی است که سامسونگ امسال سری گلکسی S30 را زودتر از همیشه معرفی می‌کند تا بهتر بتواند سهم بازار هوآوی را برای خودش تصاحب کند.
۱۳۹۹/۸/۲۱

گزارش‌های متعددی مدعی‌اند که سامسونگ پرچمداران سری گلکسی S30 را به‌جای ماه فوریه در ماه ژانویه معرفی خواهد کرد. حالا خبرگزاری رویترز هم در گزارشی به تشریح علت این اتفاق پرداخته و می‌گوید که هدف سامسونگ تصاحب سهم بازار هوآوی است. منابع این خبرگزاری معتقدند که سری گلکسی S30 تا انتهای ماه ژانویه رونمایی می‌شود.

عرضه زودهنگام خانواده گلکسی S30 باعث کاهش شکاف زمانی با آیفون ۱۲ می‌شود که از قضا امسال یک ماه دیرتر به بازار آمد. این اتفاق به سامسونگ کمک کرد تا بالاخره بعد از چند سال بتواند پرفروش‌ترین برند بازار آمریکا در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۰ باشد.

بر اساس داده‌های شرکت تحقیقاتی Canalys، هوآوی در سه‌ماهه دوم امسال از نظر فروش جهانی تلفن‌های هوشمند جای سامسونگ را گرفته بود، اما محدودیت‌های بیشتر علیه این شرکت به سامسونگ اجازه داد تا در فصل سوم جایگاه خود را پس بگیرد.

تامین‌کنندگان قطعات موبایل امیدوارند که با شروع ریاست جمهوری جو بایدن در ایالات متحده برخی از تحریم‌های هوآوی کمتر شود، ولی هنوز برای کسب اطمینان در این باره خیلی زود است. بایدن حامی ممنوعیت استفاده از تجهیزات هوآوی در خاک آمریکا بود، اما سیاست کلی دولت او و متحدانش در قبال شرکت‌های چینی ممکن است با دولت ترامپ تفاوت داشته باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)