خانهاخبار
جایگاه اپل در مارکت آمریکا توسط سامسونگ تسخیر شد!

جایگاه اپل در مارکت آمریکا توسط سامسونگ تسخیر شد!

کمپانی سامسونگ توانست جایگاه اپل در بازار آمریکا را تصاحب کند.
۱۳۹۹/۸/۲۰

طبق آمار و ارقام جدید منتشر شده در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، سامسونگ توانسته نام خود را به عنوان بهترین تولید کننده اسمارت فون در دنیا به ثبت برساند. این اتفاق مدت کوتاهی پس از از دست دادن این جایگاه و تصاحب آن توسط برند هوآوی روی داده است.

موسسه Strategy Analytics اعلام نموده است که سامسونگ توانسته تا کمپانی اپل را کنار زده و در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، جایگاه کوپرتینویی‌ها را به خود اختصاص دهد. طبق گزارش‌های مختلف، از نیمه دوم سال 2017 تا به حال، این اولین باری است که چنین اتفاقی افتاده و سامسونگ توانسته تا تولید کننده آیفون‌ها را شکست دهد.

در این گزارش آمده است که در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، سهم سامسونگ از بازار آمریکا 33.7 درصد بوده است و اپل و ال جی به ترتیب با کسب 30.2 و 14.7 درصد از این بازار، در جایگاه دوم و سوم ایستاده‌اند. مطمئنا محصولات میان رده و مقرون به صرفه سامسونگ، نقش بسیار زیادی در این امر داشته و از طرف دیگر، پرچمداران این کمپانی مانند سری نوت 20، سری اس 20 و گلکسی زد فولد 2 نیز نقش موثری در این زمینه بر عهده داشته‌اند.

image

 

بد نیست بدانید که با شیوع ویروس کرونا، اپل شانس عرضه آیفون‌ها در سه ماهه سوم سال جاری میلادی را از دست داد و همین موضوع نیز باعث شد تا سامسونگ بتواند از فرصت به دست آمده استفاده کرده و جایگاه کوپرتینویی‌ها را تصاحب کند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که عملکرد خانواده آيفون 12 در سه ماهه چهارم، چه اثری روی این رده بندی خواهد گذاشت و آیا اپل می‌تواند جایگاه نخست خود را مجددا پس بگیرد یا خیر.

از طرف دیگر، سامسونگ به زودی از نسل جدید پرچمداران خود با نام خانواده گلکسی اس 21 رونمایی خواهد کرد. به این ترتیب کلیه نگاه‌ها به سمت سه ماهه اول سال 2021 و رقابتی که میان برندهای مختلف به وجود خواهد آمد، معطوف شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)