خانهاخبار
نام آیفون 12 مینی در تصویری افشایی تایید شد

نام آیفون 12 مینی در تصویری افشایی تایید شد

اخیرا تصویری در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شده که نام کوچک‌ترین عضو از خانواده آتی پرچمداران اپل را تایید می‌کند.
۱۳۹۹/۷/۶

با توجه به این‌که احتمالا زمان زیادی تا رونمایی رسمی از آیفون ۱۲ باقی نمانده است، حالا به‌کمک شایعات و گزارش‌ها می‌توانیم تصویر کاملی از خانواده پرچمداران آتی اپل داشته باشیم. چند روز پیش در گزارشی به شما گفتیم که اسم کوچک‌ترین عضو خانواده آیفون ۱۲ احتمالا آیفون ۱۲ مینی خواهد بود. حالا گزارشی تازه این موضوع را تایید کرده است.

افشاگری توئیتری با انتشار تصویری از برچسب کیس‌های محافظ سری آیفون ۱۲ تایید کرده که آیفون ۵.۴ اینچی با نام آیفون ۱۲ مینی به بازار می‌آید. با وجود این‌که هنوز به‌طور قطع نمی‌توانیم این گزارش را تایید کنیم، اما بعید به نظر می‌رسد که این تصویر جعلی باشد.

نکته‌ای که باعث می‌شود استفاده از نام آیفون ۱۲ مینی را منطقی بدانیم گذشته اپل در نام‌گذاری سری آیپد و مک است. این شرکت پیش‌تر محصولاتی با نام آیپد مینی و مک مینی را راهی بازار کرده بود، در نتیجه خیلی عجیب نیست اگر آیفون ۱۲ هم مدلی با اسم تجاری مینی داشته باشد.

image

با توجه به شایعات، سری بعدی آیفون چهار عضو خواهد داشت که شامل آیفون ۱۲ مینی ۵.۴ اینچی، آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو ۶.۱ اینچی، و آیفون ۱۲ پرو مکس ۶.۷ اینچی است. یکی از تفاوت‌های دو مدل ۶.۱ اینچی این است که مدل پرو لنزهای قوی‌تر و سنسور LiDAR خواهد داشت تا در زمینه تشخیص عمق و واقعیت افزوده قابلیت‌های بیشتری را در اختیار این دستگاه قرار دهد.

پرچمداران آتی اپل با پشتیبانی از 5G و با برخورداری از نمایشگر LED به بازار می‌آیند. پیش‌بینی می‌شود که این شرکت سری آیفون ۱۲ را در تاریخ ۱۳ اکتبر مصادف با ۲۲ مهر معرفی کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)