خانهاخبار
پد شارژ بی‌سیم بعدی سامسونگ می‌تواند سه دستگاه را به‌طور همزمان شارژ کند

پد شارژ بی‌سیم بعدی سامسونگ می‌تواند سه دستگاه را به‌طور همزمان شارژ کند

سامسونگ در حال آماده‌سازی شارژر بی‌سیم جدیدی است که قابلیت شارژ همزمان سه دستگاه را دارد. به‌تازگی رندر این دستگاه به سطح اینترنت راه پیدا کرده است.
۱۳۹۹/۶/۱۱

سامسونگ اولین بار Wireless Charger Duo را در سال ۲۰۱۸ معرفی کرد و این دستگاه با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شد. حالا پس از گذشت دو سال اعلام شده که این شرکت می‌خواهد نسخه جدید این دستگاه را بسازد و قرار است قابلیت شارژ همزمان سه گجت را داشته باشد. افشاگر معروف، ایوان بلس، به‌تازگی رندری را از این محصول منتشر کرده که آن را در ادامه مشاهده می‌کنید.

آن‌طور که به نظر می‌آید نام این دستگاه Wireless Charger Pad Trio خواهد بود و درگاه USB-C خواهد داشت تا بتواند از شارژ سریع پشتیبانی کند. احتمالا مثل نسل قبلی در این محصول هم شاهد حضور استاندارد شارژ بی‌سیم Qi خواهیم بود. شارژر جدید سامسونگ قرار است با قابلیت شارژ ۱۵ واتی به بازار بیاید و فعلا فقط نسخه مشکی رنگ آن دیده می‌شود.

افشای رندر باکیفیت شارژر پد تریو می‌تواند حاکی از عرضه قریب‌الوقوع این دستگاه باشد، هرچند هنوز تاریخ دقیقی برای رونمایی از آن مشخص نیست. سامسونگ ۱۱ شهریور به‌طور کامل از گلکسی زد فولد پرده‌برداری می‌کند. آیا این مراسم محل مناسبی برای معرفی شارژر بی‌سیم آن‌ها خواهد بود؟ باید صبر کنیم و ببینیم که چه پیش می‌آید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)